Przetargi.pl
Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ogłasza przetarg nieograniczony na wykonywanie w sposób ciągły usług pralniczych

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-605 Świętochłowice, ul. Chorzowska 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453338 , fax. 032 7707435
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Chorzowska 38 38
    41-605 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453338, fax. 032 7707435
    REGON: 00031145085927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach ogłasza przetarg nieograniczony na wykonywanie w sposób ciągły usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie w sposób ciągły usług pralniczych według warunków określonych poniżej: a)Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania w sposób ciągły usług pralniczych na rzecz następujących placówek Zamawiającego: - Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, Ośrodka Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przychodni Specjalistycznych przy ul. Szpitalnej 2, - Szpitala Powiatowego w Świętochłowicach przy ul. Chorzowskiej 36 (Oddział Ginekologiczno - Położniczy, Oddział Noworodkowy, Oddział Patologii Noworodka, Oddział Pediatryczny, Oddział Chirurgiczny, Oddział Internistyczny, Oddział Neurologiczny, Oddział Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Psychiatryczny, pracownie diagnostyczne), jak również poradnie przyszpitalne; - Placówek Lecznictwa Otwartego: Gabinetu Rehabilitacji i Fizykoterapii w Świętochłowicach przy ul. Zubrzyckiego 36, - Pracowni Bakteriologii w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 24; b)Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane uzgodnienia i pozwolenia na wykonanie powyższych usług wraz z dopuszczeniem przez Sanepid; c)Użyte środki piorące oraz komponenty muszą posiadać odpowiednie atesty; d)Bieliznę oznakowaną skażone Wykonawca zobowiązuje się bezwzględnie dezynfekować środkami zatwierdzonymi przez Sanepid; e)Wykonawca zobowiązany jest codziennie dostarczać czyste pranie i odbierać brudne pranie w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym oraz we wszystkich oddziałach Szpitala Powiatowego. W dwutygodniowych cyklach dostarczane będzie czyste i odbierane brudne pranie w Placówkach Lecznictwa Otwartego i pozostałych, wymienionych wyżej jednostkach organizacyjnych; f)Wykonawca zobowiązany jest do przywozu czystego prania w godzinach od 8: 00 do 9:00 danego dnia; g)Pranie będzie dostarczane do wskazanych placówek, z rozdziałem na poszczególne oddziały szpitalne wraz z dołączonym wykazem ilościowym i wagowym, który zostanie potwierdzony na piśmie w ciągu trzech dni od dostarczenia, z uwzględnieniem i naniesieniem wartości ewentualnych braków ilościowych, zniszczenia prania bądź podmiany asortymentu prania; h)W razie stwierdzenia: braków ilościowych, zniszczenia prania, podmiany asortymentu prania, Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu równowartości za stwierdzone wady lub braki poprzez odpowiednie pomniejszenie wynagrodzenia za wykonaną usługę, stosownie do wyliczeń wartościowych określonych w w/w wykazach; i)Faktura za wykonane usługi pralnicze będzie wystawiana przez Wykonawcę co miesiąc, dopiero po pisemnym potwierdzeniu przez placówki i poszczególne oddziały szpitalne wykazu ilościowego i wagowego dostarczonego prania, uwzględniającego wartości ewentualnych braków ilościowych, zniszczenia prania bądź podmiany asortymentu prania. Załącznikiem do każdej faktury wystawionej przez Wykonawcę będzie potwierdzony przez placówki Zamawiającego wykaz ilościowy i wagowy składający się na ilość wykazaną w fakturze. Miesięczna ilość prania 5,8 - 6,2 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.), - nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez oferenta warunków ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oferent, przystępując do niniejszego postępowania, winien złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - Załącznik nr 3. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 - tekst jednolity z późn. zm.) - Załącznik nr 4. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych - wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, wykonanie, co najmniej trzech dostaw objętych wykazem, z należytą starannością, w okresie, o którym mowa wyżej (Załącznik nr 5). 9.Odpowiednie dokumenty wydane przez właściwego inspektora sanitarnego zezwalające i dopuszczające pralnię Wykonawcy do prania bielizny szpitalnej. 10.Odpowiednie dokumenty, potwierdzające że Wykonawca dysponuje środkami transportu (min. 2 samochody) posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej, zaakceptowanymi przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 11.Atesty na środki piorące i dezynfekcyjne. 12.Pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, 6 i 7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt 13 i 14 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jedynie w przypadku dokumentu o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo potwierdzającego, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wymagane jest wystawienie dokumentu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13 i 14 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach