Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulic, placów, i skwerów na terenie Gminy Świerklaniec od 1 lutego 2010 do 31 stycznia 2011 r

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenia usługi dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulic, placów, i skwerów na terenie Gminy Świerklaniec od 1 lutego 2010 do 31 stycznia 2011 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 09300000-2 Energia elektryczna 09310000-5 Elektryczność 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulic, placów i skwerów znajdujących się na terenie Gminy Świerklaniec obejmująca kompleksowo sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w okresie od 1 lutego 2010 r. do 31.01.2011 r. 2. Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych odbywać sie powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z pózn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r.w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczna ( Dz. U. z Nr 128, poz.895). 3. Zamawiający jest zaliczany do V grupy przyłączeniowej. 4. Grupy taryfowe: a. oświetlenie uliczne - C12b i C11 5. Moc umowna dla oświetlenia ulic, placów i skwerów (grupa taryfowa C12b) wynosi 224,5 kW. 6. Moc umowna dla oświetlenia ulic, placów i skwerów (grupa taryfowa C11) wynosi 19,8 kW. 7. Planowane roczne zużycie energii dla grupy taryfowej C 12b wynosi 1 620 000 kWh, z czego w strefie czasowej dziennej 580 000 kWh, a w strefie czasowej nocnej 1 040 000 kWh. Dla grupy taryfowej C11 całodobowej wynosi 93 000 kWh. 9. Uwaga!!! Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 10. Granice własności stanowi zacisk kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego bądź zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w kierunku instalacji odbiorcy. 11. Granica eksploatacji urządzeń jest jednocześnie miejscem dostarczenia energii elektrycznej. 12. W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego dla oświetlenia ulic, placów i skwerów oraz usługi dystrybucji jest firma Vattenfall Distribution Poland S.A. z siedzibą w Gliwicach. Zamawiający ma podpisaną umowę na czas nieokreślony, która zostanie wypowiedziana. 13. Właścicielem urządzeń oświetlenia ulicznego jest Vattenfall Distribution Poland S.A. z siedzibą 44-100 Gliwice, ul. Portowa 14a wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonym w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy - KRS 0000267957 14.Wykonawca musi posiadać ważną i obowiązującą GENERALNĄ UMOWĘ DYSTRYBUCYJNĄ zawartą z właściwym dla Zamawiającego Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Zamawiający upoważni Wykonawcę do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o wyborze SprzedawcyEnergii Elektrycznej Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. 15. Sterowanie oświetlenia za pomocą zegara sterującego CPA 2,1/3,0. 16. Szczegółową charakterystykę poszczególnych punktów poboru stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w ramach tego warunku; 2. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 3. posiadają podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD obsługującym Gminę Świerklaniec na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ a wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, b aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 m cy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców występujących wspólnie np. konsorcjum, spółka cywilna należy dołączyć aktualne dokumenty osobno dla każdego członka konsorcjum lub wspólnika spółki cywilnej. c aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energii. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie np. konsorcjum, spółka cywilna wystarczy, że jeden z Wykonawców występujących wspólnie jest w posiadaniu koncesji na obrót i będzie wykonywał zamówienie. d. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, załącznik 2 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie np. konsorcjum, spółka cywilna wystarczy, że lider złoży oświadczenie w imieniu całego konsorcjum,spółki cywilnej. e. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, załącznik 3 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie np. konsorcjum, spółka cywilna należy dołączyć oświadczenie podpisane osobno przez każdego członka konsorcjum lub wspólnika spółki cywilnej. f pełnomocnictwo konsorcjum, spółka cywilna do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawione do reprezentowania firmy jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika, dołączyć własny dokument, o ile dotyczy. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. g parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 2. Forma dokumentów Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą ,za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę tj. osoby wymienione w Krajowym Rejestrze Sadowym lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy, lub osoby posiadające pełnomocnictwo. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone ,za zgodność z oryginałem, przez notariusza lub radcę prawnego. Jeżeli kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości Zamawiającego, może żądać oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony ,za zgodność z oryginałem, na każdej stronie. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust.1 SIWZ zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach