Przetargi.pl
Zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych, zebranych w sposób selektywny, z gminnych zasobów mieszkaniowych, zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, biodegradowalnych, elektrycznych i elektronicznych oraz niebezpiecznych

Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
    ul. Krasickiego 9 9
    42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krupskimlyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych, zebranych w sposób selektywny, z gminnych zasobów mieszkaniowych, zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, biodegradowalnych, elektrycznych i elektronicznych oraz niebezpiecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie będzie obejmowało zagospodarowanie w okresie od 1.01.2010 do 31.12.2010: - stałych odpadów komunalnych od 472 osób będących mieszkańcami gminnych zasobów mieszkaniowych w Krupskim Młynie i Kolonii Ziętek, z częstotliwością dla poszczególnych pojemników: 6 sztuk SM 120 - 1 raz w tygodniu, 12 sztuk SM 1100 - 2 razy w tygodniu, - odpadów komunalnych, zebranych selektywnie, tj. papier i tektura, szkło i tworzywa sztuczne PET, z 30 sztuk pojemników typu EKO - 2,5 m3 (10 kompletów), z częstotliwością 1 raz w miesiącu, - odpadów komunalnych, w tym min.: odpadów wielkogabarytowych i biodegradowalnych z kontenerów typu KP-7, z częstotliwością 10 wywozów/miesiąc - odpadów elektrycznych i elektronicznych w ilości 1000 kg/rok, - odpadów niebezpiecznych w ilości 500 kg/rok. Odpady gromadzone będą w pojemnikach zabezpieczonych przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Pzp), w szczególności wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 1 podobną, co do przedmiotu usługę o wartości minimum 90 000 zł brutto; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia o posiadaniu dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krupskimlyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach