Przetargi.pl
Zespół Inspektorów nadzoru dla zadania pn. ,,Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku."

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672669003
  • Data zamieszczenia: 2023-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    Niepodległości 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 672669003
    REGON: 570791388
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Inspektorów nadzoru dla zadania pn. ,,Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę na zadaniu inwestycyjnym pn.Zespół Inspektorów nadzoru dla zadania pn. ,,Przebudowa (modernizacja) i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Okonku.’’4.1 Zakres przedsięwzięcia obejmuje:4.1.1 Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i przetargową, która określa zakres i sposób wykonania robót w ramach zadania inwestycyjnego, dostępnego na stronie www.okonek.pl 4.1.2 Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, które będzie obejmowało w szczególności:a) organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, b) weryfikację zgodności projektu budowlanego z założeniami dokumentacji projektowej, c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę/ zgłoszeniem robót, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, f) opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców robót budowlanych) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, g) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, h) udział w komisjach odbiorowych powoływanych przez Zamawiającego, i) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń robót, j) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, k) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, l) kontrola terminowości wykonywania robót, ł) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, m) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji robót budowlanych – wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, n) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 48 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, o) udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót, p) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, Narady odbywać się będą minimum raz na dwa tygodnie przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż, Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu i Wykonawcyr) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, s) opiniowanie zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, t) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, u) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy robót budowlanych certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora, w) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych; zdjęcia będą szczegółowo opisane i zarchiwizowane w formacie cyfrowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach