Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Alei Powstańców Wlkp. w Krotoszynie, budynku kina „Przedwiośnie” oraz krotoszyńskiego Błonia do realizacji celów LPR

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, Kołłątaja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7227454, 62 722 74 34 , fax. 62 594 05 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    Kołłątaja 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7227454, 62 722 74 34, fax. 62 594 05 01
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Alei Powstańców Wlkp. w Krotoszynie, budynku kina „Przedwiośnie” oraz krotoszyńskiego Błonia do realizacji celów LPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi : „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. : Przystosowanie Alei Powstańców Wlkp. w Krotoszynie, budynku kina „Przedwiośnie” oraz krotoszyńskiego Błonia do realizacji celów LPR”. 1. Wykonawca będzie wykonywał obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługi Inżyniera i Warunkami Kontraktowymi FIDIC - pn. Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno – budowlanych projektowanych przez Zamawiającego – 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. 2. Zamawiający powierzy Wykonawcy pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz weryfikację i sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej, przygotowanie materiałów przetargowych na wybór Wykonawcy robót wg Warunków Kontraktowych FIDIC (scalone przedmiary robót), STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą), zarządzanie, koordynację, kontrolę i nadzór nad realizacją Kontraktu w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacjami projektowymi w ustalonym z Wykonawcą robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego. Obowiązki Inżyniera Kontraktu dotyczą nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego obejmującego trzy odrębne zadania budowlane : a) „Rewitalizacja Al. Powstańców Wlkp. w Krotoszynie” polegająca na gruntownej przebudowie nawierzchni ulicy o powierzchni około 1,7 ha, przebudowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz sieci oświetlenia ulicznego; b) „Adaptacja budynku kina Przedwiośnie na cele kulturalne i społeczne – utworzenie Klubu Integracji Społecznej polegające na remoncie pomieszczeń budynku kina o powierzchni około 200 m2, remoncie elewacji budynku oraz zagospodarowaniu teren przyległego do kina na powierzchni około 900 m2 (wymiana nawierzchni, nasadzenie zieleni); c)„Utworzenie ośrodka rekreacyjno-wypoczynkowego na krotoszyńskim Błoniu” obejmujące budowę szeregu obiektów rekreacyjnych, sportowych, kubaturowych, drogowych oraz sieci i instalacji doprowadzających media na obszarze około 16,4 ha. Lokalizacja robót: obszar krotoszyńskiego Błonia w rejonie ulic Stawnej, Wiśniowej, Sportowej, Spartańskiej, Dożynkowej. 3. Usługa obejmuje m.in.: 1). weryfikację projektu budowlanego i wykonawczego - sprawdzenie kompletności dokumentacji, sprawdzenie kompletności i aktualności uzgodnień i warunków branżowych, sprawdzenie kompletności decyzji i pozwoleń; 2). przygotowanie materiałów przetargowych na wybór wykonawcy robót budowlanych wg Warunków Kontraktowych FIDIC (scalone przedmiary robót, STWiOR oraz treść kontraktu/umowy z wykonawcą); 3). zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa; 4). sporządzanie odpowiednich sprawozdań, raportów i rozliczeń finansowych, według wymagań instytucji finansujących Kontrakt na roboty budowlane tj. środków pochodzących z Instrumentu Finansowego Jessica 2 wdrażanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją; 5). organizację i koordynację całego procesu inwestycyjnego, pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu, zgodnie z warunkami zawartego Kontraktu wg Warunków Kontraktowych FIDIC; 6). pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane, wraz z aktami wykonawczymi do ustawy i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, we wszystkich wymaganych dokumentacją projektową branżach; 7). wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji; 8). działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji; 9). zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego; 10). udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udziału (w charakterze konsultanta) w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową; 11). fotograficzne dokumentowanie przebiegu realizacji inwestycji; 12). sprawowanie nadzoru nad robotami przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy tj. Inżyniera Rezydenta, oraz Inspektorów Nadzoru; 13). uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; 14). czynności w ramach dodatkowych czynności Inżyniera określonych w OPZ. Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego zarówno nad robotami podstawowymi jak i ewentualnymi robotami polegającymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, robotami dodatkowymi i zamiennymi. Roboty budowlane rozliczane będą obmiarowo. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ – pn. Opis przedmiotu zamówienia (tj. OPZ). oraz odbiory i inne czynności administracyjne niezbędne dla prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego i udział w rozliczeniu rzeczowo-finansowym projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 5 000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy PLN; 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale; 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców; 4) W przypadku, gdy zostanie oceniona jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt III.4 każdy z Wykonawców składa osobno; 5) W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza - polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. III.4; 6) W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. , poz. 65). 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca zamiast dokumentów określonych w pkt. III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8) Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Jeżeli w dniu opublikowaniu ogłoszenia Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy wg ostatniej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu; 9) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - według wzoru na załączniku nr 7 do niniejszej IDW. Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach