Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Rynku w Baranowie wraz z rozbudową, przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły na ośrodek kultury z ośrodkiem opieki dziennej nad seniorami”,

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Rynku w Baranowie wraz z rozbudową, przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły na ośrodek kultury z ośrodkiem opieki dziennej nad seniorami”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Nazwa nadana zamówieniu: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja Rynku w Baranowie wraz z rozbudową, przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku szkoły na ośrodek kultury z ośrodkiem opieki dziennej nad seniorami”, 2. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. 3. Rynek w Baranowie tj. „Układ urbanistyczny i archeologiczne warstwy kulturowe” figuruje w rejestrze zabytków Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod numerem 667/A zgodnie z decyzją nr PSOZ-Kal/40/25/93 z dnia 15 kwietnia 1993 roku i podlega ochronie. Wykonanie robót budowlanych w trakcie prowadzenia ziemnych robót budowlanych winno odbywać się pod stałym nadzorem archeologa i zgodnie z zatwierdzonym przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu zakresem i sposobem prowadzenia badań archeologicznych. 4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5. Zakres usługi Inżyniera Kontraktu obejmuje organizację, koordynację, rozliczenia, sprawozdawczość, kontrolę oraz nadzór nad prawidłową realizacją Projektu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową (w szczególności projektami wykonawczymi), SIWZ wraz z załącznikami, umową o wykonanie robót budowlanych oraz skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót jakości stosowanych materiałów i jakości robót. 6. Przez użyte określenie „Inżynier Kontraktu” należy rozumieć przedstawiciela Zamawiającego świadczącego usługi realizowane poprzez zespół specjalistów opisany w niniejszej SIWZ, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację Projektu w ramach obowiązujących przepisów prawa i zabezpieczonych na ten cel środków finansowych, w szczególności z:  ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1186 ze zm.),  ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843),  warunkami określonymi w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,  umową o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020,  wytycznymi i dokumentami Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,  Kodeksem Cywilnym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1025, 1104, 1629, 2073), 7. Wykonawca niniejszego zamówienia tj. podmiot wyłoniony przez Zamawiającego, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla wykonania swoich obowiązków ustanowi zespół specjalistów/ekspertów zdolny do pełnienia przewidzianych dla nich funkcji zwany dalej łącznie Zespołem Inżyniera Kontraktu. 8. Kluczowy Zespół Inżyniera Kontraktu winien składać się co najmniej z: 1) Koordynatora Projektu/Inżyniera Rezydenta (nie może równocześnie pełnić funkcji Inspektora Nadzoru), 2) Asystenta Koordynatora Projektu, 3) Inspektorów Nadzoru w trzech poniższych branżach: - konstrukcyjno–budowlanej, - instalacji sanitarnych, - instalacji elektrycznych. 4) Specjalisty d/s rozliczeń i sprawozdawczości, 9. Ponadto Inżynier Kontraktu winien zapewnić wysoko wykwalifikowany personel do wypełnienia obowiązków, których nie będzie w stanie wykonać żaden z w/w kluczowych członków Zespołu Inżyniera Kontraktu m.in. do przygotowania kompletnej dokumentacji przetargowej (SIWZ, w tym OPZ, wzór umowy, formularz oferty, wzory oświadczeń, odpowiedzi na zapytania dotyczące SIWZ oraz w razie konieczności innych pism np. w sprawie rażąco niskiej ceny itp.). W razie potrzeby reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem w osobie Radcy prawnego lub Adwokata. 10. Zespół Inżyniera Kontraktu będzie realizował swoje obowiązki w szczególności poprzez: 1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót, 2) administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty budowlane, przy czynnym współudziale Zamawiającego 3) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym, 4) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, 5) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, 6) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów oraz wykonywanych robót, 7) zapewnienie zgodności realizacji umowy z dokumentacją projektową wraz z jej zmianami (w szczególności projektami wykonawczymi), SIWZ z załącznikami oraz warunkami kontraktowymi, 8) organizacja odbiorów robót budowlanych wraz z udziałem w procedurze oddania ich do użytkowania, 9) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad i usterek, 10) konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy robót budowlanych. 11) pełnienie swoich obowiązków bez powodowania nieuzasadnionego przestoju w realizacji robót budowlanych, 12) dostosowanie godzin pracy Nadzoru Inwestorskiego do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych, 13) monitorowanie przebiegu realizacji i całkowite rozliczenie (rzeczowe i finansowe) Projektu zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie, procedurami wdrażania WRPO 2014-2020 oraz obowiązującymi zasadami rozliczania projektu, 11. Szczegółowy zakres prac nad realizacją których przewidziano pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu został określony w Części II SIWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71540000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.6.2020 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Oferty należny złączyć załącznik - nr 8 "Wykaz punktowanych kryteriów pozacenowych" w celu prawidłowej oceny ofert. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach