Przetargi.pl
Zespół Inspektora Nadzoru w Projekcie pn. „Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu”

Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, pl. Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
    pl. Św. Józefa 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
    REGON: 25081047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zespół Inspektora Nadzoru w Projekcie pn. „Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia nadzoru inwestorskiego pełniona przez Zespół Inspektora Nadzoru w Projekcie pn. „Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu” dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastrukura i Środowisko 2014-2020, II oś priorytetowa, Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, nr Projektu POIS.02.02.00-00-0017/17. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w II części Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) – Opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 86 1020 2212 0000 5302 0280 7360 z dopiskiem: „Wadium, nr sprawy JRP.271.1.1.2019”. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu na wskazane konto Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w ppkt. 3. powyżej. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium np. kserokopię gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia przedmiotowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podstawowym elementem oferty jest złożony pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym podpisem „Formularz oferty” - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik nr 1 do IDW - I części SIWZ lub na nim. 2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; 3) przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia - w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, opatrzonej własnoręcznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji; 2) zobowiązanie (w oryginale) podmiotów trzecich do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - w oryginale; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - w oryginale, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza; 5) Wykaz cen (sporządzony zgodnie z wzorem – Załącznik nr 9 do IDW - I części SIWZ) - w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, opatrzonej własnoręcznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji; 6) dowód wniesienia wadium. Dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) i III.5) niniejszego ogłoszenia nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane po otwarciu ofert. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4) ppkt. 3) niniejszego ogłoszenia należy złożyć – po otwarciu ofert - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, chyba że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej – wtedy oświadczenie o takiej treści może zostać złożone wraz z ofertą. 4. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 5. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 7. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o braku podstaw wykluczenia, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy Pzp, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ustawy Pzp przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 8. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się, aby wszystkie kartki oferty ponumerować kolejno i trwale spiąć (np. zszyć, zbindować, wpiąć do skoroszytu lub segregatora), z zastrzeżeniem sposobu złożenia dowodu wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż pieniężna) oraz stron oferty zawierających tajemnicę przedsiębiorstwa określonego w IDW - I części SIWZ, a strony zawierające jakąkolwiek treść zaparafować lub podpisać przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W treści oferty powinna być umieszczona informacja o liczbie stron (np. przed podpisem w „Formularzu oferty”). 9. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 10. Przy składaniu oferty należy wykorzystać wzory dokumentów i oświadczeń załączone do IDW. Ryzyko błędu przy przepisywaniu wyżej wymienionych wzorów, brak w ich treści wszystkich informacji wymaganych przez Zamawiającego obciąża Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach