Przetargi.pl
Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Dobrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 63-330 Dobrzyca, Rynek 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627413013
  • Data zamieszczenia: 2022-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyca
    Rynek 14
    63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 627413013
    REGON: 250854984
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Zakres inwestycji obejmuje budowę ulic od podstaw w miejscowości Dobrzyca wg zestawienia:- ul. Żmudzińskiego ≈ 347[mb] ( działka nr 1447, 1595, 948/13)- ul. Czarneckiego ≈ 141[mb] ( działka nr 948/13, 1389 )- ul. Mierosławskiego ≈ 180[mb] ( działka nr 1379, 1389)- odcinek ul. Promiennej ≈ 10[mb] ( działka nr 1566 )- odcinek ulicy Krzywej ≈ 10[mb] ( działka nr 1446 )Przedsięwzięcie polegać będzie na zaprojektowaniu i wybudowaniu wymienionych ulic gminnych z uwzględnieniem wjazdów do działek i dojść do furtek. Zadanie to będzie zawierać w szczególności prace:- budowę od podstaw konstrukcji jezdni na w/w odcinkach ulic- ustawienie po obrysie jezdni krawężnika 15x30x100, oraz krawężnika najazdowego na wjazdach do posesji- z uwagi na nieokreśloną zabudowę na ulicy Żmudzińskiego od strony pól przewidzieć krawężnik najazdowy na całej długości ulicy- budowę wjazdów do posesji oraz dojść do posesji z kostki brukowej betonowej- wzdłuż ulicy Żmudzińskiego przewidziano chodnik jednostronny po stronie osiedla, analogicznie ulica Czarneckiego posiadać będzie chodnik od strony boiska - budowę elementów odwodnienia: rozbudowa kanalizacji deszczowej wpiętej do istniejących kanałów, wpusty deszczowe, studnie rewizyjne- budowę wyniesionych skrzyżowań - wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu.UWAGA! Zakres robót wyszczególniony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym uwzględnia budowę kanału technologicznego. W zawiązku ze zmianą przepisów Zamawiający odstępuje od budowy wyżej wymienionego kanału – nie należy kalkulować kosztów budowy kanału w cenie oferty. 2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane decyzje, pozwolenia, zezwolenia, warunki techniczne i realizacyjne, porozumienia oraz wypełnić inne niewymienione formalności prawne, mając na uwadze osiągnąć zamierzony cel zgodnie z obowiązującym prawem do wybudowania i oddania do użytku w/w ulic. 3. Zadanie obejmuje 2 etapy:I etap – sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowęII etap – wykonanie robót budowlanych Po wykonaniu I etapu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego z widoczną bazą cen kosztorysowych według której była dokonana wycena robót budowlanych. 4. Płatność za realizację przedmiotu umowy zostanie dokonana w 3 transzach – pierwsza transza po zakończeniu I etapu, druga transza po odbiorze ustalonego etapu robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, trzecia transza po zakończeniu II etapu.5. Szczegółowy opis zamówienia zawiera:a) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZb) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji Źródła finansowania: dofinansowanie z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych + środki własne budżetu gminy.6. Zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) oraz art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1062). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszelkie jego działania związane z realizacją zamówienia odbywały się z uwzględnieniem zasad dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami. Dotyczy to w szczególności realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi w zakresie niedyskryminacji osób ze szczególnymi potrzebami i realizacji zamówienia z uwzględnieniem wymagań o dostępności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach