Przetargi.pl
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj

Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 285-40-31
  • Data zamieszczenia: 2024-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 285-40-31
    REGON: 000308560
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie w oparciu o sporządzoną dokumentację instalacji paneli fotowoltaicznych:1) instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 20 kWp i nie większej niż 21 kWp wraz z magazynem energii o mocy nominalnej 10 kW dla Oddziału Medycyny Paliatywnej (ul. Lotnicza 56, Środa Wielkopolska), instalacja usytuowana na ziemi,2) instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 44 kWp i nie większej niż 46 kWp dla budynku szpitala (ul. Żwirki i Wigury 10, 63-000 Środa Wielkopolska), instalacja zamontowana zostanie na połaciach dachowych nowej części budynku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji – programie funkcjonalno-użytkowym.2. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację projektową zawierającą składowe, o których mowa w załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca opracowuje odrębnie dokumentację projektową dla każdej z lokalizacji, o których mowa w pkt. 1. W przypadku lokalizacji przy ul. Żwirki i Wigury 10, budynek szpitala znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Wykonawca zobowiązany jest więc uzyskać właściwą decyzję Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3. W ramach robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest:1) wykonać montaż instalacji, 2) sporządzić i dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia instalacji fotowoltaicznych dosieci elektroenergetycznej OSD,3) zapewnić asystę przy montażu licznika energii elektrycznej,4) zapewnić w ramach udzielonej gwarancji bezpłatnych serwisów instalacji fotowoltaicznej w razie wystąpienia awarii (czas reakcji na zgłoszoną awarię – 12 godzin, czas naprawy – maksymalnie do 60 godzin).5) zgłosić w imieniu Zamawiającego wykonanej instalacji właściwemu organowi PaństwowejStraży Pożarnej (zgodnie z art. 56 ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane(t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zmianami),6) sporządzić pomiary oraz dokumentację powykonawczą zgodnie z wytycznymi dokumentacji projektowej,7) przeprowadzić szkolenie przedstawicieli Zamawiającego z obsługi i eksploatacji instalacjifotowoltaicznej.4. Ze względu na dwie lokalizacje instalacji Zamawiający ustala dwa etapy realizacji inwestycji:1) etap pierwszy – dotyczy instalacji przy ul. Lotniczej 56 (projekt oraz roboty),2) etap drugi – dotyczy instalacji przy ul. Żwirki i Wigury 10 (projekt oraz roboty). 5. Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający otrzymał dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (przedsięwzięcie pn. „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w celu poprawy efektywności energetycznej Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.”).6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 500 000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia, oryginał do wglądu).7. Wymagana rękojmia za wady i gwarancja na wykonane roboty budowlane: 60 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru, liczona odrębnie dla każdego etapu. 8. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 zł).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr: 22 1440 1101 0000 0000 1584 9045 (z dopiskiem dotyczy ZP/9/24).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnosi się na cały okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony jeżeli:1) przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu);2) dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 8 poniżej i jego oryginał zostanie złożony zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 5 przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna).8. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy:1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela),2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument,3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy,4) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty,5) okres ważności wadium - który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SWZ,6) wskazanie, że do rozstrzygania wszelkich sporów zastosowanie będzie miało prawo polskie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie dwa zamówienia, których przedmiotem był montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy minimalnej 40,00 kWp (każda instalacja).b) dysponuje:- kierownikiem robót tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, zgodnie z art. 13 i 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) (lub równoważne) wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń zgodnie z art. 13 i 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) (lub równoważne) wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności: instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Doświadczenie zawodowe kierownika budowy i projektanta musi wynosić minimum 24 miesiące i liczone będzie w pełnych miesiącach. Za pierwszy miesiąc doświadczenia uznaje się miesiąc uzyskania uprawnień, do końca maja 2024 roku włącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach