Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 62-571 Stare Miasto, Żychlin, ul. Parkowa 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. + 48 63 2442663 , fax. + 48 63 2442553
- Data zamieszczenia: 2024-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina
Żychlin, ul. Parkowa 2
62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
tel. + 48 63 2442663, fax. + 48 63 2442553
REGON: 000097815 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu „Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie – zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Jodłowej 1. Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie oraz remoncie pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz przebudowie pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Obiekt zostanie dostosowany do korzystania przez osoby z niepełnosprawnościami. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: Etap I Projektowy Przedmiot zamówienia obejmuje : - Wykonanie mapy do celów projektowych. - Wykonanie niezbędnych inwentaryzacji budowlanych, instalacyjnych i ekspertyz w zakresie wymaganego opracowania projektowego. - Uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz wszelkich innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych na tym etapie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz pozostałych wymogów - Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, - Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę przez Wykonawcę działającego z upoważnienia Zamawiającego.- Opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach. - Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach (STWiORB). - Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysów we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym z podziałem na zadania: Zadanie I Remont i przebudowa pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz remont i przebudowa pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Zadanie II Dostosowanie (likwidacja barier architektonicznych) wejścia głównego i pomieszczeń stołówki do korzystania przez osoby niepełnosprawne. - Wykonanie kosztorysu inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego z podziałem na zadania: Zadanie I Remont i przebudowa pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz remont i przebudowa pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Zadanie II Dostosowanie (likwidacja barier architektonicznych) wejścia głównego i pomieszczeń stołówki do korzystania przez osoby niepełnosprawne. - Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). - Opracowania zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),. - Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. - Opracowanie scenariusza pożarowego - jeżeli jest wymagany. - Pełnienie nadzoru autorskiego.Etap II Wykonawczy: - Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, sporządzonego w kwotach brutto z podziałem na miesiące. - Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).- Wykonanie planu organizacji budowy i technologii robót. - Zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich.- Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac).- demontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w pomieszczeniach objętych zakresem realizowanej inwestycji oraz w pomieszczeniach przyległych (demontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego – zagospodarowanie wg decyzji Zamawiającego); - Wykonanie robót budowlano – montażowych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskanej decyzji pozwolenia na budowę. - Kompletne wyposażenie obiektu zgodnie z opracowaną dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego i programem funkcjonalno-użytkowym. - Opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumentację projektową, wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp.- Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.- Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.- Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego budynku do użytkowania;- Przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego. Zamówienie obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-03 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby AQUAPARK KALISZ sp. z o. o. w Kaliszu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-31 - Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
Dodano: 2024-05-29 - Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
Dodano: 2024-05-15 - Przygotowanie kompletnego programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. „Rozwój zachodniej strefy przemysłowej w Pile, w tym parku przemysłowego Piła-lotnisko”
Dodano: 2023-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę rozbudowę i przebudowę dróg w gminie Kobylin.
Dodano: 2023-03-03 - Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2022-10-25 - Sporządzenie dokumentacji projektowej monitoringu wizyjnego na Oddziale Golęcin POSiR ul. Warmińska 1.
Dodano: 2022-10-09 - Sporządzenie dokumentacji budowlano - projektowej
Dodano: 2022-08-31 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla Budowy ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 1166P na odcinku Szydłowo – Pokrzywnica
Dodano: 2022-08-23