Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj

Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, Żychlin, ul. Parkowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 63 2442663 , fax. + 48 63 2442553
  • Data zamieszczenia: 2024-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina
    Żychlin, ul. Parkowa 2
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. + 48 63 2442663, fax. + 48 63 2442553
    REGON: 000097815
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu „Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie – zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Jodłowej 1. Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie oraz remoncie pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz przebudowie pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Obiekt zostanie dostosowany do korzystania przez osoby z niepełnosprawnościami. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: Etap I Projektowy Przedmiot zamówienia obejmuje : - Wykonanie mapy do celów projektowych. - Wykonanie niezbędnych inwentaryzacji budowlanych, instalacyjnych i ekspertyz w zakresie wymaganego opracowania projektowego. - Uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz wszelkich innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych na tym etapie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz pozostałych wymogów - Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, - Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę przez Wykonawcę działającego z upoważnienia Zamawiającego.- Opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach. - Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach (STWiORB). - Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysów we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym z podziałem na zadania: Zadanie I Remont i przebudowa pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz remont i przebudowa pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Zadanie II Dostosowanie (likwidacja barier architektonicznych) wejścia głównego i pomieszczeń stołówki do korzystania przez osoby niepełnosprawne. - Wykonanie kosztorysu inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego z podziałem na zadania: Zadanie I Remont i przebudowa pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz remont i przebudowa pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Zadanie II Dostosowanie (likwidacja barier architektonicznych) wejścia głównego i pomieszczeń stołówki do korzystania przez osoby niepełnosprawne. - Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). - Opracowania zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),. - Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. - Opracowanie scenariusza pożarowego - jeżeli jest wymagany. - Pełnienie nadzoru autorskiego.Etap II Wykonawczy: - Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, sporządzonego w kwotach brutto z podziałem na miesiące. - Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).- Wykonanie planu organizacji budowy i technologii robót. - Zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich.- Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac).- demontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w pomieszczeniach objętych zakresem realizowanej inwestycji oraz w pomieszczeniach przyległych (demontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego – zagospodarowanie wg decyzji Zamawiającego); - Wykonanie robót budowlano – montażowych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskanej decyzji pozwolenia na budowę. - Kompletne wyposażenie obiektu zgodnie z opracowaną dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego i programem funkcjonalno-użytkowym. - Opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumentację projektową, wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp.- Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.- Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.- Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego budynku do użytkowania;- Przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego. Zamówienie obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach