INNEKO RCS ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., Teatralna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 722 53 85, , fax. 95 722 53 85
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INNEKO RCS
Teatralna 49
66-400 Gorzów Wlkp., woj. zachodniopomorskie
tel. 95 722 53 85, , fax. 95 722 53 85
REGON: 366754439 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rcs.inneko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zawarcie umowy ramowej na zakup i sukcesywną dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie wykonawcy/ów celem zawarcia umowy/umów ramowych na zakup i sukcesywną dostawę soli drogowej (kilka dostaw) do zimowego utrzymania dróg w ilości maksymalnej 3200 Mg.” Zamawiana ilość soli uzależniona będzie od warunków atmosferycznych oraz ilości robót wykonywanych przez firmę, związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej ilości przedmiotu zamówienia, a podane ilości służą do skalkulowania oferty przez Wykonawcę. Dostarczana sól powinna posiadać następujące parametry: Wygląd – produkt krystaliczny Kolor – biały Wilgoć (H2O) – max 1,0 % Części nierozpuszczalne w wodzie – max 0,7 % NaCl – min 96 % Ca – max 0,5 % Mg – max 0,05 % SO4 – max 2,0 % Zawartość żelazocyjanku potasowego – min 40 ppm Granulacja: Powyżej 5 mm – 0,5 % Poniżej 0,16 mm – poniżej 5 % Zamawiający, w ramach zawartej umowy, przewiduje zamówienia na dostawy sukcesywne zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego, miejsce dostaw: Inneko RCS Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp., gmina Gorzów Wlkp., woj. lubuskie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa powyżej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż (wraz z transportem) 200 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku
Dodano: 2024-01-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2021-04-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2020-09-01 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/20, w ilości do 2 000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2019-10-15 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2019-09-03 - "Zakup i sukcesywne dostawy kamiennej soli drogowej do zimowego utrzymania dróg"
Dodano: 2019-07-09 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/19, w ilości do 2 000 Mg. (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2018-10-05 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-08-02 - Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-04-27