Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg

Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72010 Police, ul. Tanowska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 121 120 , fax. 913 175 177
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
    ul. Tanowska 8
    72010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 121 120, fax. 913 175 177
    REGON: 81004858600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie soli drogowej niezbrylającej służącej do zimowego utrzymania przejezdności dróg. 2. Szacowana dostawa obejmuje maksymalnie 1 200,00 Mg soli, dostarczanych w dostawach okresowych. 3. Sól powinna być solą kamienną drogową, pozbawioną zanieczyszczeń mechanicznych o granulacji 0-6 mm, przy czym zawartość ziaren poniżej 1 mm nie może być większa niż 30 %. Zawartość NaCl min. 90 %. Zawartość wody nie może przekraczać 1%, natomiast zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max. 0,8 %. 4. Dostarczona sól musi spełniać normy PN-86/C-84081/02 i zawierać min. 20,00 mg/kg antyzbrylacza. 5. Dostawa soli odbywać winna się transportem samochodowym Wykonawcy do miejsca magazynowania, które znajduje się na terenie siedziby Zamawiającego w Policach przy ul. Tanowskiej 8. 6.Dostawy soli drogowej następować będą okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego na wyraźne pisemne zamówienie, zgłoszone faxem lub emailem. Dostawa soli winna odbywać się najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą, 7.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy w szczególności załadunek, rozładunek i transport przedmiotu umowy będzie realizowany na koszt Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów. - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego o których mowa w SEKCJI III.4) lit.a) ogłoszenia 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego o których mowa w SEKCJI III.4) lit.a) ogłoszenia 3. Oświadczenie producenta paneli fotowoltaicznych o gwarancji 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku: a) podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru. b) podmiotów występujących wspólnie (pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu – zgodnie z art. 23 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach