Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 121 120 , fax. 913 175 177
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
ul. Tanowska 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 121 120, fax. 913 175 177
REGON: 81004858600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie soli drogowej niezbrylającej służącej do zimowego utrzymania przejezdności dróg.2) Szacowana dostawa obejmuje maksymalnie 1 200,00 Mg soli, dostarczanych w dostawach okresowych. 3) Sól powinna być solą kamienną drogową, pozbawioną zanieczyszczeń mechanicznych o granulacji 0-6 mm, przy czym zawartość ziaren poniżej 1 mm nie może być większa niż 30 %. Zawartość NaCl min. 90 %. Zawartość wody nie może przekraczać 1%, natomiast zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max. 0,8 %. 4) Dostarczona sól musi spełniać normy PN-86/C-84081/02 i zawierać min. 20,00 mg/kg antyzbrylacza. 5) Dostawa soli odbywać winna się transportem samochodowym Wykonawcy do miejsca magazynowania, które znajduje się na terenie siedziby Zamawiającego w Policach przy ul. Tanowskiej 8. 6) Dostawy soli drogowej następować będą okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego na wyraźne pisemne zamówienie, zgłoszone faxem lub emailem. Dostawa soli winna odbywać się najpóźniej w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia w godzinach od 7.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku oraz w innych godzinach lub w soboty jeśli obie strony umowy tak ustalą. 7) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy w szczególności załadunek, rozładunek i transport przedmiotu umowy będzie realizowany na koszt Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w przypadku: a) podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru. b) podmiotów występujących wspólnie (pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu – zgodnie z art. 23 ustawy PZP 2) W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów. - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego o których mowa w SEKCJI III.4) ogłoszenia. 3) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego o których mowa w SEKCJI III.4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż (wraz z transportem) 200 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku
Dodano: 2024-01-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2021-04-15 - „Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2020/21, w ilości do 2000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego”.
Dodano: 2020-10-01 - „Zawarcie umowy ramowej na zakup i sukcesywną dostawę soli drogowej do zimowego utrzymania dróg”
Dodano: 2020-09-09 - Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2020-09-01 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2019/20, w ilości do 2 000 Mg (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2019-10-15 - "Zakup i sukcesywne dostawy kamiennej soli drogowej do zimowego utrzymania dróg"
Dodano: 2019-07-09 - Dostawa soli drogowej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2018/19, w ilości do 2 000 Mg. (ton) do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2018-10-05 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-08-02 - Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2018-04-27