Przetargi.pl
Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji zadania pn.: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu .

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2010-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji zadania pn.: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego w Przemyślu .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją Projektu: Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego wraz z rewitalizacją Parku Miejskiego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 - Os priorytetowa VI Turystyka i kultura .: Zakres robót budowlanych przewidzianych w Projekcie obejmuje: A) Modernizacja Zamku Kazimierzowskiego (ETAP I), w tym: 1. Remont Sali Teatru Fredreum, zaplecza oraz sanitariatów wraz z wymianą/wykonaniem instalacji wewnętrznych: - inst. wod.- kan. - inst. c.o. - inst. c.t. - inst. chłodnicza freonowa - inst. wody lodowej - instalacja kotłowni - inst. wentylacji - inst. elektryczna 2. Remont murów i baszt ( postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi Gmina Miejska w Przemyślu- termin zakończenia postępowania lipiec 2010r.) 3. Remont Sali kominkowej 4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 5. Renowacja dziedzińca zamkowego z wykonaniem sieci elektrycznych i oświetlenia terenu 6. Rewaloryzacja wzgórza zamkowego B) Rewitalizacja Parku Miejskiego, w tym: 1. Modernizacja oświetlenia parkowego 2. Modernizacja alejek parkowych 3. Rewaloryzacja ekosystemu stawowego 4. Budowa i uzupełnienie elementów małej architektury II. Zakres usługi obejmuje: A. Działania architektoniczno - projektowe 1) weryfikacja istniejącej dokumentacji projektowej 2) identyfikacja zakresu niezbędnych poprawek i uzupełnień 3) sporządzenie projektów uzupełniających 4) sporządzenie aktualizacji kosztorysów, w tym kosztorysów inwestorskich, niezbędnych w procesie wyboru Wykonawcy. B. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór Wykonawcy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 1) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektu umowy wraz ze wszystkimi dokumentami koniecznymi do ogłoszenia postępowania, 2) przeprowadzenie procedury postępowania przy współudziale Zamawiającego ( dwa postępowania : Modernizacja Zamku , Rewitalizacja Parku Miejskiego) 3) analiza złożonych ofert - opracowanie raportu dla Zamawiającego, C. Czynności koordynacyjno - nadzorcze Inwestora Zastępczego 1) reprezentowanie interesów Zmawiającego wobec wszystkich uczestników Projektu, 2) nadzór inwestorski przy realizacji Projektu nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3) przekazanie Wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 4) wypełnianie w imieniu Zamawiającego jego obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów, a związanych z realizacją umowy na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego, 5) koordynowanie prac wykonywanych przez różnych wykonawców uczestniczących w Projekcie 6) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót, 7) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez realizatorów Projektu oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów konieczności, 8) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawcę i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 9) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Projektu, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Projektu, 10) koordynacja umów na dostawę energii elektrycznej, wody, itp., niezbędnych do wykonania Projektu, a także późniejszej eksploatacji, 11) inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z Wykonawcą przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian 12) prowadzenie biura w miejscu realizacji Projektu wraz z zapewnieniem stałej obecności kompetentnych przedstawicieli Wykonawcy, 13) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 14) udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu/obiektów lub zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy, 15) dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą. 16) sprawdzanie i zatwierdzanie faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur / w tym protokołów odbioru / pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 17) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Budowy, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 18) akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez wykonawców próbek materiałów wykończeniowych, 19) występowanie wspólnie z Zamawiającym przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 20) naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 21) archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu Umowy. D. Obsługa formalno - prawna i ekonomiczno - finansowa 1) opiniowanie prawne dokumentacji związanej z Projektem, 2) rozstrzyganie wątpliwości prawnych dotyczących Projektu, 3) realizacja umów związanych z finansowaniem Projektu, 4) współpraca z Zamawiającym przy składanie wniosków o płatność, 5) aktualizowanie sprawozdań finansowych Projektu w układzie budżet/wykonanie, 6) monitorowanie płynności Projektu. III. Zakres dokumentacyjny obowiązków 1. opracowanie procedur odbiorowych podlegających zatwierdzeniu przez Zamawiającego 2. sporządzanie świadectw płatności 3. spisywanie notatek z wszelkich narad z zaznaczeniem ustaleń i wykazaniem obecności 4. sporządzanie raportów wycinkowych/problemowych na żądanie podmiotów i instytucji współpracujących raz kontrolnych 5. aktualizowanie harmonogramu realizacji Projektu. IV Okres gwarancji Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym w zakresie przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji ( przewidywany okres gwarancji : 5 lat na prace konserwatorskie, 3 lata na roboty budowlane od daty podpisania protokołu odbioru) 2. Szczegółowy opis zamówienia na wykonanie robót budowlanych przedstawiono opisie zakresu prac konserwatorskich i robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SIWZ) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 3000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach