Przetargi.pl
Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji Projektu Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych miasta Przemyśla nr UDA-RPPK.01.04.00-18-047/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2010-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zastępstwo Inwestorskie przy realizacji Projektu Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych miasta Przemyśla nr UDA-RPPK.01.04.00-18-047/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją Projektu: Kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych miasta Przemyśla nr UDA-RPPK.01.04.00-18-047/09-00. Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej I Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013. Zakres robót budowlanych przewidzianych w Projekcie obejmuje: 1. Budowa ulicy Stawowej - od skrzyżowania z ul. Bakończycką - km 0+0,00 do km 0+177,50 wraz ze skrzyżowaniem z drogą publiczną oznaczoną jako KDD, 2. Budowa ulicy Ułańskiej - odcinek od skrzyżowania z ul. Słowackiego - km 1+421,06 do km 1+250,13 wraz ze skrzyżowaniem z drogą publiczną oznaczoną jako KDW, 3. Budowa ulicy Pustej - od skrzyżowania z ul. Bakończycką do drogi publicznej oznaczonej jako KDD - km 0+0,00 do km 0+190,68, 4. Budowa drogi publicznej oznaczonej jako KDD do drogi publicznej oznaczonej jako KDW wraz ze skrzyżowaniem - km 0+0,00 do km 0+899,14, 5. Budowa drogi publicznej oznaczonej jako KDW do skrzyżowania z ul. Ułańską - km 0+0,00 do km 0+689,56, 6. Budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 200 - 400 mm w projektowanych pasach drogowych łącznie 2479 mb., 7. Budowa oświetlenia drogowego projektowanych dróg, łącznie 97 punktów oświetleniowych, 8. Usunięcie kolizji elektroenergetycznych, 9. Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami gazowymi, 10. Budowa sieci wodociągowej z rur PE o średnicy 180 i 225 mm. łącznie 179 mb, 11. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 - 315 mm łącznie 1016,5 mb,i kanalizacji ciśnieniowej z rur PE o średnicy 160 i 180 mm , łącznie 729 mb, 12. Wykonanie przebudowy istniejących rowów melioracyjnych i potoku Sielec - 1929 mb II. Zakres rzeczowy obowiązków obejmuje: A. Czynności koordynacyjno-nadzorcze Inwestora Zastępczego: 1. Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników Projektu, 2. Nadzór inwestorski przy realizacji Projektu nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3. zapewnienie codziennego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji umowy, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru, w tym ich codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, Inwestor Zastępczy zobowiązany jest Zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie, Inwestor zastępczy ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru, 4. Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji projektowej, rozliczaniem umowy, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej itp. 5. Informowanie na piśmie przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót i innych faktach mających znaczenia dla realizacji zadania. 6.Przekazanie Wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy z udziałem Zamawiającego, 5. Wypełnianie w imieniu Zamawiającego jego obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów, a związanych z realizacją umowy na pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego, 6. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót i o ich zakończeniu oraz kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 7. Koordynowanie prac wykonywanych przez różnych wykonawców uczestniczących w Projekcie, 8. Sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonanych robót, 9. Wnioskowanie do zatwierdzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez realizatorów Projektu oraz sporządzonych przy udziale Zamawiającego protokołów kontroli, a także uzyskiwanie akceptacji Zamawiającego we wszystkich istotnych momentach procesu inwestycyjnego, 10. W razie potrzeby wzywanie projektantów na budowę, kierowanie do projektantów zastrzeżeń lub wyjaśnień, 11. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji Projektu w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Projektu, 12. Koordynacja umów na dostawę energii elektrycznej, wody itp., niezbędnych do wykonywania Projektu, a także późniejszej eksploatacji, 13. Inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcą przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian, 14. Prowadzenie biura budowy w miejscu realizacji Projektu wraz z zapewnieniem stałej obecności kompetentnych przedstawicieli Wykonawcy, 15. Egzekwowanie od wykonawców przestrzegania terminów wykonywania robót budowlanych ujętych w zatwierdzonym harmonogramie robót budowlanych oraz aktualizacji harmonogramu, 16. Prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 17. Udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego, 18. Dokonywanie przy udziale Zamawiającego czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą, 19. Sprawdzanie i zatwierdzanie faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur ( w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 20. Przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 21. Akceptowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dostarczonych przez Wykonawców próbek materiałów, 22. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i sądami w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 23. Naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od Wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 24. Archiwizacja korespondencji oraz dokumentacji i przekazanie ich zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu Umowy. B. Obsługa formalno-prawna i ekonomiczno-finansowa 1. Opiniowanie prawne dokumentacji związanej z Projektem, 2. Rozstrzyganie wątpliwości prawnych dotyczących Projektu, 3. Realizacja umów związanych z finansowaniem Projektu, 4. Współpraca z Zamawiającym przy składaniu wniosków o płatność, 5. Aktualizowanie sprawozdań finansowych Projektu w układzie budżet/wykonanie, 6. Monitorowanie płynności Projektu. III. Zakres dokumentacyjny obowiązków 1. Opracowanie procedur odbiorowych podlegających zatwierdzeniu przez zamawiającego, 2. Sporządzanie świadectw płatności, 3. Spisywanie notatek z wszelkich narad z zaznaczeniem ustaleń i wykazaniem obecności, 4. Sporządzanie raportów wycinkowych/problemowych na żądanie podmiotów i instytucji współpracujących oraz kontrolnych, 5. Aktualizowanie harmonogramu realizacji Projektu. IV. Ostateczny przegląd wykonanych robót, przekazanie obiektu do użytkowania oraz rozliczenie Projektu zgodnie z wymaganiami formalnymi (umowy o współfinansowanie Projektu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach