Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pucku ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. Kolejowa 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732719 , fax. 058 6734461
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pucku
ul. Kolejowa 7 7
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732719, fax. 058 6734461
REGON: 19257535500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Pucku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn.: Rozwój kompetencji TI kadry nauczycielskiej placówek Powiatu Puckiego CPV 79 42 10 00-1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie projektem pn.: Rozwój kompetencji TI kadry nauczycielskiej placówek Powiatu Puckiego CPV 79 42 10 00-1 Zad. 1 Koordynator projektu Zad. 2 Asystent koordynatora projektu Zad. 3 Pracownik biura projektu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Opis warunków udziały w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dotyczy zadania nr 1 i 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym minimum w jednym projekcie o wartości co najmniej 300 000,00 zł 5) posiadają wykształcenie wyższe 6) posiadają znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków POKL 7) brali udział w szkoleniach związanych z zarządzaniem projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Opis warunków udziały w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków dotyczy zadania nr 3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: dotyczy zadania nr 1 i 2 Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - dotyczy zadania nr 3 W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - formularz ofertowy - dyplom ukończenia szkoły średniej - dokumenty potwierdzające doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. 2) zgodny z treścią załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 3) zgodny z treścią załącznika nr 2 lub 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4) kopie dyplomu ukończenia studiów 5) certyfikaty z udziału w szkoleniach 6) formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku-puck.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-04-11 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-03-09 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020.
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług zarządzania projektem pn: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej poprzez pełnienie funkcji Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.
Dodano: 2015-10-22 - Zatrudnienie kadry zarządzającej projektu w Zespole Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej w ramach projektu pn. Bogaty będzie, kto wiedzę posiędzie
Dodano: 2014-05-22 - Zarządzanie projektem pn Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu.
Dodano: 2014-03-21 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz specjalisty ds. monitoringu zajęć Nowoczesne gimnazja w Gminie Pelplin
Dodano: 2014-03-21 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zam. na świadczenie na rzecz Zamawi. usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin realizowanego przez Gminę Pelplin w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-03-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-19 - Zarządzanie projektem pn Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminy Władysławowo - szansa na sukces. Zadanie 1 - Koordynator projektu Zadanie 2 - Asystent koordynatora projektu Zadanie 3 - Specjalista do spraw rozliczeń
Dodano: 2014-02-20