Przetargi.pl
Sporządzanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, ustalenia warunków zabudowy oraz zmiany decyzji, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Lipnica w roku 2010

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8217080 , fax. 059 8218317
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Słomińskiego 19 19
    77-130 Lipnica, woj. pomorskie
    tel. 059 8217080, fax. 059 8218317
    REGON: 00054499300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, ustalenia warunków zabudowy oraz zmiany decyzji, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Lipnica w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 80 poz..717 z póź.zm.) i na warunkach określonych w projekcie umowy, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i o warunkach zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla następujących wariantów: a) Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzja o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu b) Zmiana wydanej decyzji Zamówienie obejmuje sprawy wszczęte w Urzędzie Gminy w Lipnicy w okresie od dnia 1.01.2010 do 31.12.2010 r. Wielkość zamówienia stanowi szacunkowa wielkość na podstawie danych z roku 2009 i wynosi : - opracowanie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy: 130 szt - zmiana decyzji: 20 szt Podane wielkości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakres prac obejmuje: a) opracowanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, b) przeprowadzenie wizji terenowej w celu ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, c) analiza uwarunkowań istniejących mających wpływ na wnioskowaną lokalizację inwestycji celu publicznego budowę lub zagospodarowania terenu, d) opracowanie załącznika na mapie do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy z oznaczeniem graficznym włącznie: - granica opracowania, - granica działki - obowiązująca linia zabudowy - nie przekraczająca linia zabudowy e) przekazanie opracowań na w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz na nośniku elektronicznym f) termin opracowania projektów decyzji - dziesięć dni od daty otrzymania materiałów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1.. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej wykonanie 200 projektów decyzji o wartości nie niższej jak cena oferty za sporządzenie 1 projektu decyzji - zał. Nr 4 4 . aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Architektów lub Izby Urbanistów. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zmianami: Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach