Przetargi.pl
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Cewice w gminie Cewice zgodnie z Uchwałą nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Cewice w gminie Cewice zgodnie z Uchwałą nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Cewice w gminie Cewice zgodnie z Uchwałą nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r. a)Obszar i granice opracowania: zgodnie z załącznikiem do uchwały nr XXIX-267-2013 Rady Gminy Cewice z dnia 13 sierpnia 2013 r. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Przedmiot zamówienia dotyczący planu zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r. poz. 647 ze zmianami) 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: a)koncepcję projektu planu do akceptacji Zamawiającego, b)dokumentację formalno - prawną prac nad projektem planu, c)opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, d)opracowanie ekofizjograficzne e)opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko f)opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia projektu planu g)analizę konieczności opracowania wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych h)analizę uwag dotyczących projektu planu oraz przygotowanie stanowiska Wójta Gminy dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, i)inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe wizja terenowa zainwestowania uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, j)przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, k)ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, l)prezentację projektu planu i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację planu podczas posiedzeń komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji planu podczas sesji Rady Gminy. m)uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, n)uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt planu, o)analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, p)przygotowanie dokumentów związanych z wyłożeniem projektu planu do publicznego wglądu, uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w planie rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji q)analizę złożonych uwag do wyłożonego planu, sporządzenie wykazu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, r)wprowadzenie zmian do planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień s)przedłożenie Radzie Gminy Cewice planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, t)przygotowanie kompletu dokumentacji formalno-prawnej dla Wojewody Pomorskiego w celu sprawdzenia zgodności z prawem Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami u)udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę Pomorskiego zgodności planu z przepisami prawnymi, wszystkie czynności związane z obowiązkiem opracowania planu należą do wykonawcy. 3.Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu składać się będzie z następujących opracowań: a)z tekstu MPZP w 4 egz. w wersji drukowanej wraz z pomniejszonymi rysunkami, 2 kompletów rysunków MPZP w skali 1:2000 w kolorze, b)z rysunków i tekstu w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w 2 egz., w formacie ustalonym przez Zamawiającego (pdf., jpg., i in.), c)z części graficznej w wersji elektronicznej w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych zgodnej ze standardem GIS d)z teczek dokumentów formalno - prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem Planu - 2 egz., e)z opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, f)z prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, g)z prognozy skutków finansowych - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, h)z zestawienia powierzchni działek objętych planem z określeniem ich przeznaczenia wg poniższej tabeli: 3.W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4.Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały geodezyjne i kartograficzne niezbędne do opracowania projektu 5.Powierzchnia planu do opracowania wynosi w przybliżeniu około 531 ha
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach