Przetargi.pl
Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Człuchowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8342539, 8343461 do 463 , fax. 59 8342539
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 59 8342539, 8343461 do 463, fax. 59 8342539
    REGON: 77097660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl oraz http://2014projekt.loczluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi zarządzania projektem pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części A i B. CZĘŚĆ A Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu Przyszłość w moich rękach. Projekt pt Przyszłość w moich rękach realizowany jest w okresie od 03.03.2014r. do 31.10.2015r. Projekt i przedmiot zamówienia współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Koordynator projektu zatrudniony zostanie na podstawie umowy cywilnoprawnej. Średni czas pracy przypisany do stanowiska to około 60 godzin zegarowych w miesiącu. Całkowity wymiar czasu pracy do 31.10.2015r. wynosi 1.200 godzin zegarowych, w tym 600 w 2014 r. i 600 w 2015 r. Wynagrodzenie będzie płatne kwartalnie, w ciągu 14 dni, na podstawie Miesięcznej karty pracy oraz rachunku wystawionego przez koordynatora, pod warunkiem posiadania przez zamawiającego środków finansowych na koncie projektu. Wymagania dotyczące sposobu świadczenia usługi: 1. Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu, telefonu w zakresie wynikającym ze realizacji Projektu. 2. Miejsce wykonywania obowiązków przez koordynatora projektu: Biuro Projektu ul. Kusocińskiego 1, 77-300 Człuchów. Wykonawca zobowiązany jest do przebywania w Biurze Projektu podczas wykonywania niezbędnych czynności wynikających z potrzeb projektowych, w celu prawidłowej realizacji Projektu. Obowiązki koordynatora projektu; 1) opracowanie procedur, instrukcji, regulaminów i polityk regulujących działania projektowe; 2) zapoznanie się z materiałami informacyjnymi, promocyjnymi, merytorycznymi i metodycznymi Projektu; 3) koordynacja prac Zespołu Projektowego; 4) koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie Projektu i jego harmonogramem; 5) zapewnienie wysokiego poziomu realizacji Projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym; 6) stała współpraca z członkami Zespołu Projektowego i nadzór nad ich zadaniami; 7) monitoring działań merytorycznych w Projekcie; 8) zorganizowanie i prowadzenie Biura Projektu; 9) organizacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi i informacyjnymi w Projekcie; 10) koordynacja prac w zakresie monitoringu Projektu; 11) organizacja i udział w procesie rekrutacji uczestników i uczestniczek Projektu; 12) nadzór nad właściwym opracowywaniem i prowadzeniem dokumentacji projektowej przez członków Zespołu Projektowego; 13) sporządzanie sprawozdań merytorycznych z realizacji Projektu; 14) nadzór nad właściwym przebiegiem i realizacją działań projektowych, 15) weryfikacja prawidłowości prowadzenia działań projektowych; 16) udział w kontrolach dotyczących realizacji Projektu; 17) terminowe zestawienie danych merytorycznych niezbędnych do sporządzania części merytorycznej wniosku o płatności oraz sprawozdań Projektu; 18) stosowanie i nadzór nad przestrzeganiem aktualnie obowiązujących przepisów prawa podczas realizacji Projektu; 19) zabezpieczenie dokumentacji z realizacji Projektu po zakończeniu realizacji; 20) bieżące kontakty z Instytucją Pośredniczącą i organem prowadzącym szkołę. 21) Dokonywanie zmian we wniosku aplikacyjnym projektu. CZĘŚĆ B Przedmiotem zamówienia jest pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu Przyszłość w moich rękach. Projekt pt Przyszłość w moich rękach realizowany jest w okresie od 03.03.2014r. do 31.10.2015r. Projekt i przedmiot zamówienia współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Asystent koordynatora projektu zatrudniony zostanie na podstawie umowy cywilnoprawnej. Średni czas pracy przypisany do stanowiska to około 30 godzin zegarowych w miesiącu. Całkowity wymiar czasu pracy do 31.10.2015r. wynosi 720 godzin zegarowych, w tym 360h w 2014 i 360h w 2015 r. Wynagrodzenie będzie płatne kwartalnie, w ciągu 14 dni, na podstawie Miesięcznej karty pracy oraz rachunku wystawionego przez asystenta koordynatora, pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na koncie projektu. Wymagania dotyczące sposobu świadczenia usługi: 1. Zamawiający zapewnia nieodpłatne korzystanie przez Wykonawcę z umeblowanego pomieszczenia biurowego, komputera, Internetu, telefonu w zakresie wynikającym ze realizacji Projektu. 2. Miejsce wykonywania obowiązków przez asystenta koordynatora projektu: Biuro Projektu ul. Kusocińskiego 1, 77-300 Człuchów. Wykonawca zobowiązany jest do przebywania w Biurze Projektu podczas wykonywania niezbędnych czynności wynikających z potrzeb projektowych, w celu prawidłowej realizacji Projektu. Obowiązki asystenta koordynatora projektu; 1) bieżące prowadzenie spraw administracyjnych Projektu; 2) organizacja prac związanych z realizacją Projektu zgodnie z założeniami i harmonogramem; 3) zapewnienie wysokiego poziomu realizacji Projektu w ujęciu organizacyjnym i merytorycznym; 4) współpraca z Koordynatorem Projektu w zakresie opracowywania raportów i innych dokumentów, 5) przygotowywanie materiałów niezbędnych do realizacji Projektu, 6) sporządzanie rejestru i bazy danych beneficjentów ostatecznych; 7) wprowadzanie danych do PEFS; 8) czuwanie nad gromadzeniem całości dokumentacji dotyczącej realizacji i rozliczania Projektu; 9) przygotowywanie wszelkiej korespondencji dotyczącej zakresu merytorycznego Projektu; 10) samodoskonalenie w zakresie realizacji projektów; 11) dokumentowanie realizowanych działań w ramach Projektu w formie karty czasu pracy 12) terminowe dostarczanie do Koordynatora danych niezbędnych do sporządzania wniosku o płatność, 13) prowadzenie sprawozdawczości z działań projektu zgodnie z wytycznymi, 14) bieżący monitoring Projektu 15) przeprowadzenie ewaluacji działań projektowych, 16) założenie strony www projektu i jej bieżąca aktualizacja DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH CZĘŚCI: Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024) i co za tym idzie przetwarzać dane osobowe Uczestników tylko i wyłącznie w celu realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl oraz http://2014projekt.loczluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach