Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
- Data zamieszczenia: 2014-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29 29
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
REGON: 19051973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem pn Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie projektem Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu. Zadanie 1 - Koordynator projektu, Zadanie 2 - Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu, Zadanie 3 - Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu. Zadanie 1; Koordynator projektu. ZADANIA KOORDYNATORA PROJEKTU Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu - 110 godz. miesięcznie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: Nadzór nad realizacją projektu, personelem i pracą podwykonawców, Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, Zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, Zapewnienie terminowej realizacji projektu wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, Reprezentowanie projektodawcy na zewnątrz, Odbiór wykonywanej pracy przez personel projektowy, Zarządzania planowanymi działaniami projektowymi, Prowadzenia dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące zapisy, Nadzoru nad bieżącą dokumentacją projektu, Akceptacji wniosków o płatność, Organizacja dodatkowych elementów związanych z realizacją zajęć przewidzianych w ramach projektu, Wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Współpraca z pozostałym personelem projektu, Przeprowadzenie szkolenia dla personelu projektu w zakresie równości praw kobiet i mężczyzn. Zadanie 2; Specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu. ZADANIA SPECJALISTY DS. WDRAŻANIA I OBSŁUGI FINANSOWEJ PROJEKTU Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu - 100 godz. miesięcznie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: - organizacja zajęć dodatkowych dla beneficjentów, - nadzór nad pracą nauczycieli, - prowadzenie dokumentacji finansowej w oparciu o obowiązujące zapisy, - sporządzanie wniosków o płatność, - kontrola realizacji zajęć, - przygotowanie postępowań przetargowych, - współpraca z pozostałym personelem projektu, - zapewnienie terminowości realizowanych zadań w ramach stanowiska. Zadanie 3; Pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu. ZADANIA PRACOWNIKA DS. PROMOCJI, SPRAWOZDAWCZOŚCI I MONITORINGU Realizacja zadań obejmuje udział w zadaniach związanych z wdrażaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu - 80 godz. miesięcznie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: - realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu, - dystrybucja materiałów promocyjnych, - dystrybucja materiałów dydaktycznych, - obsługa podstrony internetowej, - przygotowanie części sprawozdawczej wniosku o płatność, - monitoring stopnia osiągania produktów projektu, - pomiar rezultatów projektu, - zbieranie danych i sporządzanie sprawozdań potrzebnych do sporządzenia wniosku o płatność, - współpraca z pozostałym personelem projektu, - zapewnienie terminowości realizowanych zadań w ramach stanowiska. Nie dopuszcza się łączenia funkcji koordynatora projektu ze specjalistą ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu z pracownikiem ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu przez tę samą osobę. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w wymiarze godzin: koordynator projektu 110 godzin, specjalista ds. wdrażania i obsługi finansowej projektu 100 godzin i pracownik ds. promocji, sprawozdawczości i monitoringu 80 godzin. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Zamawiający zapewnia Wykonawcy: pomieszczenie biurowe, dostępność podstawowego sprzętu biurowego (m.in. telefon, drukarka), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: zadanie 1 - 1900,- zł , zadanie 2 - 1400,- zł brutto zadanie 3 - 1100,- zł brutto Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed złożeniem oferty. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42 poz. 275). Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić w formie przelewu na rachunek: Bank Spółdzielczy Krokowa, nr rachunku 55 834900020008950020000030 z podaniem tytułu: Wadium - nr sprawy: IZP.U.271.3.2014 - zadanie nr Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-04-11 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020..
Dodano: 2016-03-09 - Usługa sprawowania funkcji zewnętrznego koordynatora projektu DAIMON odpowiedzialnego za komunikację w Projekcie współfinansowanym ze środków Programu INTERREG Morza Bałtyckiego 2014-2020.
Dodano: 2016-02-05 - Świadczenie usług zarządzania projektem pn: System gospodarki odpadami dla metropolii trójmiejskiej poprzez pełnienie funkcji Kierownika Jednostki Realizującej Projekt.
Dodano: 2015-10-22 - Zatrudnienie kadry zarządzającej projektu w Zespole Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej w ramach projektu pn. Bogaty będzie, kto wiedzę posiędzie
Dodano: 2014-05-22 - Pełnienie funkcji kierownika projektu oraz specjalisty ds. monitoringu zajęć Nowoczesne gimnazja w Gminie Pelplin
Dodano: 2014-03-21 - Przedmiotem postępowania jest udzielenie zam. na świadczenie na rzecz Zamawi. usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika projektu Nowoczesne szkoły podstawowe w Gminie Pelplin realizowanego przez Gminę Pelplin w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2014-03-21 - Usługi pełnienia funkcji koordynatora i asystenta koordynatora projektu pod nazwą Przyszłość w moich rękach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-03-19 - Zarządzanie projektem pn Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminy Władysławowo - szansa na sukces. Zadanie 1 - Koordynator projektu Zadanie 2 - Asystent koordynatora projektu Zadanie 3 - Specjalista do spraw rozliczeń
Dodano: 2014-02-20 - świadczenie usług zarządzania projektem pn.Program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów gimnazjów w Starzynie i Darzlubiu
Dodano: 2014-02-12