Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj-Modernizacja obiektu - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących

Szkoła Podstawowa Nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Sobieskiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2391362 , fax. 032 2391362
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 9
    ul. Sobieskiego 14 14
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2391362, fax. 032 2391362
    REGON: 00072165600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj-Modernizacja obiektu - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych budynku wraz z wykonaniem robót towarzyszących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:- zaprojektowanie izolacji przeciwwilgociowej i robót towarzyszących budynku szkoły- etap I - skrzydło mieszczące świetlicę- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla I etapu- zaprojektowanie izolacji przeciwwilgociowej i robót towarzyszących pozostałej części budynku szkoły- etap II projektu W ramach zamówienia należy:a) wykonać inwentaryzację istniejącego obiektu do celów projektowych ,b) wykonać projekty budowlane i projekty wykonawcze, wielobranżowe zgodnie z niżej wymienionymi przepisami:- postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz.1623 z późniejszymi zmianami);- Ustawą z dnia 20 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 z 2010 r., poz. 759), w szczególności art. 29-31- ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. Nr 75 z 2002 r., poz. 690 z późniejszymi zmianami)- ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 06 listopada 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz. U. Nr 201 z 2008 r., poz. 1238)- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004 r., poz. 2072);- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2003 r., poz. 1389);- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1133).- Ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów, (Dz. U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275 z późniejszymi zmianami)- Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późniejszymi zmianami)- oraz innymi obowiązującymi przepisami.c) wykonać specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót d) wykonać przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie e) zapewnić pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót wykonywanych na podstawie opracowanej dokumentacji,f) wykonać BIOZ (kierownik budowy),g) wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów - I etap prac - skrzydło budynku ze świetlicą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w wersji papierowej :- projekt budowlany - 5 egz.- projekt wykonawczy - 5 egz.- przedmiar robót - 3 egz.- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 3 egz.- kosztorys inwestorski - 2 egz.Oprócz wersji papierowej Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu wersję elektroniczną ww. opracowań projektowych, kosztorysowych, przedmiarowych i STWiOR w formacie PDF oraz w formacie: Autocad 2000, MS Word, MS Excel, Zuzia, Norma.Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu,itp.- złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia- przekaże: dokumentację powykonawczą (część opisowa, część rysunkowa), wszelkie atesty na materiały i urządzenia- zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, lub na podstawie dodatkowego porozumienia stron- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt.Termin wykonania zadania nr 1: rozpoczęcie - 7 dni od daty podpisania umowy; zakończenie: do 20.12.2013r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części zawarty jest w następujących opracowaniach:- program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia.Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat , licząc od dnia końcowego odbioru robót.Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Inne wymagania:a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.c) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić fakt realizacji przez innego wykonawcę, innego zakresu robót d) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach