Przetargi.pl
Zaprojektowanie trzech zadaszonych kortów tenisowych wraz z zespołem sanitarno- szatniowym, oraz budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych bez zespołu sanitarno- szatniowego, zlokalizowanych w Poznaniu, os. Piastowskie 106a, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego 34A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8357901 , fax. 61 8334651
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
    ul. Chwiałkowskiego 34A 34A
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8357901, fax. 61 8334651
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie trzech zadaszonych kortów tenisowych wraz z zespołem sanitarno- szatniowym, oraz budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych bez zespołu sanitarno- szatniowego, zlokalizowanych w Poznaniu, os. Piastowskie 106a, w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie trzech zadaszonych kortów tenisowych wraz z zespołem sanitarno- szatniowym, oraz budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych bez zespołu sanitarno- sztniowego, zlokalizowanych w Poznaniu, os. Piastowskie 106a w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlano -montażowych Niniejsze zamówienie obejmuje między innymi: a) wykonanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem planowanych do zastosowania technologii oraz rozwiązań technicznych i materiałowych, b) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej z dochowaniem niezbędnej szczegółowości jak dla projektu wykonawczego wraz ze sporządzeniem informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), c) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność; uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, P.PoG., Ochrony Środowiska (dodatkowa wycinka drzew) oraz inne wymagane przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.: ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, d) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia, e) zestawień materiałów, f) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), g) wykonanie robót budowlano - montażowych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia, h) sprawowanie Nadzoru Autorskiego, a w razie konieczności Nadzoru Archeologicznego, i) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, j) przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Uwaga, zakres robót budowlanych w niniejszym postępowaniu został wymieniony we wzorze Kosztorysu ofertowego- załącznik nr 2, i nie obejmuje dostawy i montażu modułów kontenerowych zespołu szatni i sanitariatów. Należy jednak wykonać wszystkie niezbędne przyłącza do budynku. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać ich przedłożenia. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach