Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka 8
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7115210 , fax. 95 7115380
- Data zamieszczenia: 2016-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
ul Jagiellończyka 8 8
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 7115210, fax. 95 7115380
REGON: 21046708900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany rozdzielni elektrycznych w budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą rozdzielni elektrycznych w budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 8. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje poniższy zakres: 1.3.1. wykonanie koncepcji projektu, a następnie projektu budowlanego i wykonawczego wg wytycznych Programu Funkcjonalno - Użytkowego, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 1.3.2. wykonanie innych niezbędnych opracowań koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, 1.3.3. uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji do realizacji i odbioru przedmiotu umowy, jeżeli będą wymagane, 1.3.4. wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych oraz wymiany rozdzielni elektrycznych w obrębie od kondygnacji piętra I do piętra XVII zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz na podstawie Harmonogramu prac. 1.4. Wszystkie materiały i urządzenia, które zostały oznaczone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, należy traktować jako opis produktu referencyjnego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, które będą posiadały co najmniej cechy i parametry albo oczekiwania technologiczne, jakościowe oraz funkcjonalności zgodne z opisem towarzyszącym w dokumentacji technicznej produktowi referencyjnemu. 1.5. Jeżeli w dokumentacji technicznej opisu przedmiotu zamówienia dokonuje się za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może wówczas, przy pomocy innych dokumentów niż certyfikaty zgodności wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymogi wynikające z norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 1.6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert; 2) Wadium Wykonawca wnosi w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 61 1010 1704 0023 5213 9120 0000. Jako tytuł przelewu należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, 4) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (Oryginał poręczenia lub gwarancji można dołączyć w jednej kopercie wraz z ofertą), 5) Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować bezwarunkową zapłatę kwot w nich określonych, na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała jedna z poniższych przesłanek: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub jeśli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Świebodzin
Dodano: 2015-07-24 - Wykonanie roboty budowlanej w zakresie realizacji projektu pn.: Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż kolektorów słonecznych jako element podniesienia efektywności energetycznej w Szpitalu Powiatowym w Drezdenku, nr sprawy PCZSz/PN/9/2014
Dodano: 2014-07-03 - WYKONANIE ROBÓT KONSERWACYJNYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remoncie instalacji odgromowej budynek nr 34 w JW 4229 m. Wędrzyn Część II: Naprawie instalacji odgromowych w JW 5700, JW 1986 m. Wędrzyn
Dodano: 2014-06-09 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 13 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 131/PN/2013.
Dodano: 2013-11-08 - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Remoncie instalacji odgromowych w JW 5700, JW1986 m. Wędrzyn
Dodano: 2013-11-07 - Naprawa stanowisk celi Pasa Taktycznego Rubież 2700m w JW 1986 m. Wędrzyn
Dodano: 2013-10-01 - Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu (budowa instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego)
Dodano: 2013-09-24 - Malowanie pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych parteru, pierwszego i drugiego piętra modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej pierwszego piętra budynku B oraz modernizacja punktu informacyjnego parteru budynku A Urzędu Miejskiego w Nowej Soli
Dodano: 2012-03-15