Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu (budowa instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego)

Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115210 , fax. 95 7115380
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
    ul Jagiellończyka 8 8
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115210, fax. 95 7115380
    REGON: 21046708900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu (budowa instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i uruchomieniu instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 8, będących częścią zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego związana z jego modernizacją wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi zmianami w zakresie infrastruktury uzbrojenia terenu w Gorzowie Wlkp. przy ul. Jagiellończyka 8. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlanym i wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót branży elektrycznej oraz dokumentem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. UWAGA: Załączona dokumentacja projektowa branży elektrycznej obejmuje szerszy zakres niż objęty niniejszym postępowaniem. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie wykonanie robót branży elektrycznej w zakresie określonym w dokumencie RYSUNKI WYKONAWCZE INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO. 3) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności: - montaż listew elektroinstalacyjnych i koryt kablowych dla instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - montaż przewodów i kabli instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - montaż opraw oświetleniowych zgodnie z dokumentacją projektową, - montaż centralnej baterii oraz trzech podstacji zgonie z dokumentacją techniczną,- dostawę i uruchomienie kompletnego systemu oświetlenia awaryjnego. 4) Na wykonane roboty i zamontowane urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy. 5) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach