Przetargi.pl
Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku W ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Zespół Szkół nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 67-124 Nowe Miasteczko, ul. Marcinkowskiego 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3888122 , fax. 068 3560070
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 1
    ul. Marcinkowskiego 1 1
    67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie
    tel. 068 3888122, fax. 068 3560070
    REGON: 97057066300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.nowemiasteczko.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Nr 1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi edukacyjne obejmujące zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku W ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Miasteczku w ramach projektu Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku (ZS) -Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1-wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnić w jakości usług. Zakres usługi obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych, wyrównawczych, doradztwa i warsztatów dodatkowych w siedzibie ZS z wykorzystaniem sprzętu i pomocy dydaktycznych, które zostaną zakupione w ramach projektu oraz będącego w posiadaniu zamawiającego, w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku 2014/2015, dla niżej wymienionych zadań objętych projektem oraz w określonym wymiarze godzin dydaktycznych (przez godzinę dydaktyczną należy rozumieć 45 minut dla zajęć w zadaniu od 1-11 oraz 60 minut dla zajęć specjalistycznych 12 i 13). Zadanie 1. Zajęcia dodatkowe z matematyki z wykorzystaniem ICT (PSP-Podstawowa Szkoła Publiczna; GP Gimnazjum Publiczne) - PSP: 6 ucz, 1gr.*60h*2 lata=120h - GP: 12 ucz. 2 gr.*120h*2 lata = 240h Zadanie 2. Zajęcia dodatkowe z fizyki z elementami astronomii z wykorzystaniem ICT - GP: 6 ucz, 1gr.*60h*2 lata=120h Zadanie 3. Zajęcia dodatkowe z przyrody z wykorzystaniem ICT - PSP: 6 ucz, 1gr.*60h*2 lata=120h Zadanie 4. Zajęcia dodatkowe z chemii z wykorzystaniem ICT -GP: 6 ucz., 1gr.*50h*2 lata=100h Zadanie 5. Zajęcia dodatkowe z przedsiębiorczości z wykorzystaniem ICT -GP: 8 ucz., 1 gr.30h*2 lata=60h Zadanie 6. Zajęcia dodatkowe z zakresu edukacji regionalnej i obywatelskiej z wykorzystaniem ICT -GP: 6 ucz., 1gr.*30h*2 lata=60h Zadanie 7. Zajęcia dodatkowe z informatyki -PSP: 8 ucz., 2 gr. 60h*2 lata=120h Zadanie 8. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem ICT - PSP: 8 ucz., 2 gr.*60h*2 lata=120h - GP: 6 ucz., 1gr.*30h*2 lata=60h Zadanie 9. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j.polskiego z wykorzystaniem ICT - PSP: 8 ucz, 2 gr.,60h*2 lata=120h - GP: 6 ucz., 1gr.,30h*2 lata=60h Zadanie 10. Zajęcia dodatkowe z języków obcych wykorzystaniem ICT - Język angielski, GP: 5 ucz., 1gr.*30h*2 lata=60h - Język niemiecki, PSP: 5 ucz, 1gr.*30h*2 lata=60h, - GP: 5 ucz., 1gr.*30h*2 lata=60h Zadanie 11. Doradztwo i opieka psychologiczno-pedagogiczna -PSP: 8 ucz., 30h*2 lata=60h Zadanie 12. Warsztaty antydyskryminacyjne -PSP/GP: 40 ucz., 4 gr., 30h*2 lata =60h Zadanie 13. Szkolny Ośrodek Kariery - GP: 24 ucz., 60h*2 lata=120h
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena autorskiego programu zajęc
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola.nowemiasteczko.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach