Przetargi.pl
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Świebodzin

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: Montaż mikroinstalacji prosumenckich na terenie Gminy Świebodzin , obejmującego montaż instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków znajdujących się w miejscowościach wiejskich na terenie gminy Świebodzin w celu pozyskiwania energii elektrycznej z przeznaczeniem na własne potrzeby ich użytkowników (prywatnych). Przewiduje się montaż dwóch typów instalacji PV tj. o mocy 2 kWp na 10 obiektach i o mocy 3 kWp na 34 obiektach oraz ich uruchomienie. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz ofertą Wykonawcy. 2. W zakres prac wchodzi m.in.: 1) Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla każdego obiektu z oceną stanu technicznego dachów wraz z ewentualnym zgłoszeniem robót do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie (jeżeli jest wymagane). Wykonanie i przekazanie dokumentacji projektowej w 3 egz. dla zamawiającego odrębnie dla każdego budynku, w tym przedmiar robót. 2) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 3) Uzgodnienie z zakładem Energetycznym zabezpieczenia różnicowoprądowego instalacji fotowoltaicznej, 3) Roboty budowlano -montażowe: a) Wykonanie robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych, b) Dobór, dostawa i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, tzn. inwertera, paneli , zabezpieczeń itd. c) Dobór i dostawa konstrukcji wsporczej do montażu paneli, d) Budowa połączeń kablowych między panelami, e) Instalacja ochrony odgromowej i przepięciowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, f) Montaż elektrowni na konstrukcji wsporczej, g) Budowa przyłącza NN (wewnętrznej kablowej linii zasilającej na trasie instalacja PV-istniejaca tablica rozdzielcza), h) Przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej. 4) Montaż tablic informacyjnych o wym. 0,70x 0,90 m na płycie PCV wykonanych w technologii druk solventowy laminowany UV, grubości 3 mm. 5) Usługi serwisowe w okresie gwarancji. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych przez okres gwarancji nieodpłatnie. 3. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności koszty: 1) opracowania i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla każdego obiektu z oceną stanu technicznego dachów ( w tym przedmiar robót) wraz z ewentualnym zgłoszeniem robót do Starostwa Powiatowego w Świebodzinie. 2) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 3) doboru, zakupu, montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznej (składającej się z paneli fotowoltaicznych, inwertera, konstrukcji nośnej, okablowania, osprzętu: wyłączników,ochronnych, wyłączników różnicowo-prądowych, odłączników pradu stałego itp), w tym wykonanie instalacji odgromowej i przepięciowej, przyłaczenie elektrowni do wewnetrznej instalacji elektrycznej zgodnie z obowiazujacymi normami i przepisami, 4) przekazania użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim wraz z ich przeszkoleniem co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji, 5) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, 6) przygotowanie i przekazanie użytkownikowi wszystkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia mikroinstalacji do ENEA Operator oraz udział przy dokonaniu przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, 7) wykonanie i montaż tablic informacyjnych , 8) usługi serwisowe- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji serwisu gwarancyjnego maksymalnie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii oraz do 2 przeglądów serwisowych corocznie. Serwis w okresie gwarancji jakości i przeglądy będą bezpłatne. 9) wywozu i składowania gruzu i śmieci na składowisku odpadów, 10) zabezpieczenia terenu robót, 11) uporządkowania nieruchomości po zakończeniu robót. 12)koszty ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 500 000zł 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót/prac. UWAGA!! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych - tj. w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Montaż mikroinstalacji prosumenckich Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 10.08.2015 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 10.08.2015 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi(w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach