Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie wału ziemnego z elementami zbiornika retencyjnego w rejonie budynku przy ul. Szpaków 49 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Uporządkowanie odprowadzenia wód deszczowych z terenu zlewni osiedla Zgrzebnioka w Katowicach

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2593302 , fax. 32 2593303
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2593302, fax. 32 2593303
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie wału ziemnego z elementami zbiornika retencyjnego w rejonie budynku przy ul. Szpaków 49 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Uporządkowanie odprowadzenia wód deszczowych z terenu zlewni osiedla Zgrzebnioka w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wału ziemnego z elementami zbiornika retencyjnego w rejonie budynku przy ul. Szpaków 49 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Uporządkowanie odprowadzenia wód deszczowych z terenu zlewni osiedla Zgrzebnioka w Katowicach. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1. Sporządzenia raportu z inspekcji TV kanału deszczowego DN 500 na odcinku od studni K - 172 do K - 484. 2. Wykonania usług projektowych obejmujących : a/ budowlę ziemną tj. wał ziemny w rejonie budynku przy ul. Szpaków 49 - stanowiący część elementu przyszłego zbiornika retencyjnego w oparciu o dokumentację pn.: Koncepcja uporządkowania odprowadzenia wód deszczowych z terenu zlewni osiedla Zgrzebnioka w Katowicach wykonaną przez BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ HYDROSAN SP. Z O.O. z Gliwic, wraz z przepustnicą kołnierzową z osprzętem na kanale DN 500, z uwzględnieniem uzgodnień zawartych w protokole z dnia 4.08.2015. (załącznik nr 16), b/ zagospodarowanie terenu wraz z dojazdem do ww. obiektu, c/ niezbędne przekładki i zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego (sieci i urządzeń infrastruktury technicznej) kolidującego z zakresem zamówienia, wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7.07.1994 r., oraz Ustawy Prawo Wodne z dnia 18 lipca 2001 r. dla realizacji inwestycji. Dokumentacja projektowa obejmuje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego): - projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; - projekty wykonawcze; - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien: - opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, - uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, - przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD w formacie DWG, PDF). Ponadto dokumentacja powinna zostać przygotowana z uwzględnieniem aktualnych przepisów ustaw -prawo budowlane, prawo wodne, o zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych związanych z w/w ustawami. 3. Wykonania robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz dostawę i montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania budowli. 4. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1/. Urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych. 2/. Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: a) dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenie ścieków), ciepła i innych mediów, a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji Robót będących przedmiotem zamówienia, b) dla czasowo przebywających przedstawicieli: Zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - odzież ochronną zgodnie z wymaganiami BHP (minimum 3 komplety), c) utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, d) miejsca tymczasowego składowania odpadów i śmieci, które zostanie uzgodnione z Zamawiającym, e) zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy. 3/. Wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu). 4/. Zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia. 5/. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów), 6/. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy. 7/. Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi ze zrealizowanym przedmiotem zamówienia. 8/. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia Robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w pięciu egzemplarzach papierowych oraz w trzech egzemplarzach w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: a/ projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), b/ inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, c/ dziennik budowy, d/ instrukcje techniczne, e/ atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy), f/ zestawienie kosztów zrealizowanego zakresu rzeczowego w rozbiciu na elementy. 5. Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądzie pogwarancyjnym. 6. Wykonawca rozezna rynek i przedstawi Zamawiającemu najkorzystniejszą ofertę na wywóz materiałów wtórnych, które powstaną wskutek realizacji przedmiotowego zadania. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru odpadów, wystawione przez składowisko złomu, w terminie do 7 dni od ich oddania. Na podstawie przekazanych potwierdzeń odbioru UM Katowice wystawi faktury punktowi skupu złomu za sprzedaż odpadów, po czym środki finansowe z tego tytułu będą przekazane na wskazane w nich konto. Wartość kosztorysu inwestorskiego wynosi: 255 788,91 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe: 5.500 zł. słownie: pięć tysięcy pięćset złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: obsługa gwarancyjna - czas usunięcia wad
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach