Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w ramach inwestycji Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łochowie

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6437800 , fax. 25 6437880
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 25 6437800, fax. 25 6437880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła w ramach inwestycji Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw o powierzchni około 800 m2 na terenie przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w miejscowości Łochów w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej placu zabaw o powierzchni około 800 m2; Wymagania dotyczące dokumentacji: Dokumentacja budowlana winna zostać wykonana na podstawie opisu technicznego Koncepcji idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych dostępnego na stronie http://www.radosnaszkola.men.gov.pl Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę powinna zawierać: a) projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz., w tym: - opis techniczny, - plan sytuacyjny - projekt zagospodarowania terenu, - projekt nawierzchni, przekroje konstrukcyjne, - rozmieszczenie wyposażenia, - karty techniczne urządzeń b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentacji również w formie elektronicznej (pliki w formacie DOC lub PDF). Ostateczna wersja projektu technicznego musi być zgodna z wersją zaakceptowaną przez Zamawiającego. 2) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej piankowej lub gumowej, przepuszczalnej w kolorze pomarańczowym paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 - Tieforange - amortyzującej upadki w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych - o powierzchni minimum 240 m2; 3) wykonanie niezbędnych ciągów komunikacyjnych w postaci ścieżek z nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w kolorze niebieskim paleta barw PANTONE: 540 C; RAL: 5003 Saphirblau - minimum 50 m2, 4) wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, kosz, ławki i tablicę informacyjną z regulaminem, 5) wykonanie dojścia do placu zabaw z kostki brukowej od strony schodów wejściowych prowadzących do auli oraz przyszłego chodnika - o powierzchni minimum 50m2. 6) wykonanie trawników o powierzchni uzupełniającej do 800 m2 - ok. 460 m2, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizytacji miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty i urządzenia na okres 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego, zaś na elementy zieleni 12 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego. 6. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 7. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 8. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych oraz ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Stosowanie tzw. urządzeń równoważnych wymaga przedstawienia dokumentacji fotograficznej i kart technicznych. Ponadto należy wykonać korektę projektu uwzględniającą urządzenia równoważne. Koszt wykonania należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach