Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Blachowni

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Blachowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Blachowni i obejmuje między innymi: - sporządzenie dokumentacji projektowej w formie i zakresie koniecznym do wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem, w tym: projektu wykonawczego, kosztorysu wykonawczego zgodnego z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, informacji BIOZ, - pełnienie nadzoru autorskiego, - demontaż i utylizacja istniejącego systemu sygnalizacji pożaru, - dostarczenie i skonfigurowanie sprzętu, - wykonanie robót budowlanych wraz z montażem urządzeń i osprzętu, - uruchomienie systemu sygnalizacji pożaru, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, - opracowanie instrukcji obsługi sygnalizacji pożaru oraz przeszkolenie odpowiedzialnych za obsługę systemu pracowników Domu Pomocy Społecznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach