Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania pn. Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-233 Wrocław, ul. Ołbińska 32
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7984647, 7984600 , fax. 71 3293689
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu
    ul. Ołbińska 32 32
    50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7984647, 7984600, fax. 71 3293689
    REGON: 93085612600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-msw.pnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania pn. Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania pn. Przebudowa bloku operacyjnego szpitala MSW - etap III 2.2. Zakres prac obejmuje następujące czynności: CZĘŚĆ I - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym dla realizacji robót budowlanych Etapu III, w tym: 1) opracowanie projektów uzupełniających oraz wykonawczych wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy, po wcześniejszej akceptacji Zamawiajacego, 2) opracowanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich; 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego - na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń (w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego na budowę) koniecznych dla realizacji robót budowlanych etapu III wraz z opracowaniem wymaganej dla nich dokumentacji, 4) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót, 5) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. CZĘŚĆ II - realizacja robót budowlanych Etapu III: 1) przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji części I niniejszej SIWZ oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym w tym: a) przebudowę sal operacyjnych oraz sali wybudzeń wraz z pomieszczeniami technicznymi, b) wykonanie instalacji gazów medycznych, c) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym: gniazd wtykowych, instalacji zasilania i sterowania wentylacji, ochrony przepięciowe, montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem, instalacji telefonicznej i internetu, sieci logicznej - komputerowej łączącej funkcjonalnie wszystkie pomieszczenia, instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, d) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, e) wykonanie instalacji sanitarnych, f) wykonanie przyłącza gazowego, g) dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń określonych w PFU h) opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej (w 3 egz.); 2) w ramach realizacji robót budowlanych wybrany Wykonawca usunie ewentualne wady powstałe w wyniku przeprowadzania prac Etapu II oraz Etapu I, które to wady nie były możliwe do stwierdzenia po zakończeniu etapów, 3) Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. 4) Wykonawca na własny koszt dokona niezbędnych pomiarów na instalacji elektrycznej, wentylacji z klimatyzacją potwierdzające zgodność parametrów określonych w dokumentacji projektowej. 5) W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zapewni serwis i konserwację urządzeń, w tym wymianę filtrów na instalacji wentylacji z klimatyzacją w okresie trwania gwarancji i rękojmi (zgodnie z zaleceniami producenta). 6) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na roboty budowlane i instalacyjne liczonej od następnego dnia po zakończeniu całości robót, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego robót. 7) Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy na zamontowane urządzenia (w tym wentylacji z klimatyzacją) liczonej od następnego dnia po zakończeniu całości robót, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego robót. 8) Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne, itp. Wykonawca przed użyciem materiałów zobowiązany jest do przekazania inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania oraz uzyskać akceptację na ich użycie. 9) Wykonawca na własny koszt zorganizuje, zagospodaruje oraz należycie zabezpieczy plac budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczy przed dostępem osób trzecich. Roboty budowlane powinny być prowadzone tak, by nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Szpitala. 10) Wykonawca uczestniczyć będzie w odbiorach częściowych i końcowym odbiorze robót. 11) Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o groźbie opóźnienia robót spowodowanej nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków przez Zamawiającego. 12) Wykonawca na bieżąco będzie prowadził Dziennik Budowy. 13) Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu robót oraz na własny koszt i we własnym zakresie wywiezie odpady po ewentualnych robotach rozbiórkowych na działające legalnie wysypisko. 14) Wykonawca na własny koszt przeprowadzi wszystkie próby techniczne oraz dokona protokolarnych odbiorów przyłączy, instalacji oraz urządzeń zgodnie z warunkami określonymi w umowach i porozumieniach przyłączeniowych z dostawcami mediów (jeśli zajdzie taka konieczność). 15) W przypadku zmiany metody lub technologii wykonania robót Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany wliczony będzie w cenę wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000 tys. zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzoz-msw.wroclaw.pl/index.php/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach