Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA PN. UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ AGLOMERACJI LUBIN W MIEJSCOWOŚCI CHRÓSTNIK.

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PRZEDSIĘWZIĘCIA PN. UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ AGLOMERACJI LUBIN W MIEJSCOWOŚCI CHRÓSTNIK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja budowy i przebudowy systemu kanalizacji ściekowej w miejscowości Chróstnik w zakresie likwidacji oczyszczalni ścieków i stworzenia układu kanalizacyjnego umożliwiającego przesył ścieków obecnie odbieranych przez oczyszczalnie ścieków w Chróstniku do oczyszczalni ścieków w Lubinie, gm. Lubin w granicach działek nr 108/15, 104, 107, 105/2, 103/4, 103/3, 5/8, 570 (przed scalaniem 272/8 i 272/6), obręb Chróstnik. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: obejmujących: A) – część projektowa, w tym:  (1) opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego, (2) sporządzenie projektu budowlanego, (3) sporządzenie projektu wykonawczego z kompletem wymaganych niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód, opinii i decyzji, (4) uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę) lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, (5) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, (6) sporządzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień, (7) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego. B) – część wykonawcza, w tym: (1) Budowa kompletnej głównej pompowni ścieków z układem technologicznym ze zbiornikiem awaryjnego gromadzenia ścieków w Chróstniku, studnią poboru prób ścieków, miernikiem przepływu ilości ścieków, zasilaniem energetycznym, dojazdem, konieczną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. (2) Budowa grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej od zbiorczej studni na trasie obecnego kanału zbiorczego odprowadzającego ścieki do istniejącej oczyszczalni ścieków w Chróstniku do głównej pompowni ścieków w Chróstniku. (3) Przebudowa istniejącej tłocznej sieci kanalizacji sanitarnej dz125 odprowadzającej ścieki z miejscowości Zimna Woda, Wiercień, Lisiec i Bukowna oraz częściowo z Chróstnika do oczyszczalni ścieków w Chróstniku – wykonanie zabudowy studni rozprężnej, rurociągu grawitacyjnego doprowadzającego ścieki do układu głównej pompowni ścieków w Chróstniku. Wyłączenie z eksploatacji zbędnego odcinka sieci dz125. (4) Budowa kompletnej tłocznej kanalizacji przesyłowej na trasie od głównej pompowni ścieków w Chróstniku do systemu kanalizacji sanitarnej miasta Lubina wraz z zabudową koniecznych urządzeń rewizji, odpowietrzeń, miernika przepływu ilości ścieków, studni rozprężnej, studni poboru prób ścieków, koniecznego zasilania energetycznego. Utwardzenie nawierzchni umożliwiającej dojazd do punktów lokalizacji rewizji na tłocznej sieci przesyłowej. (5) Budowa sieci wody na odcinku od istniejącej wody do zasilania hydrantu przy głównej pompowni ścieków w Chróstniku. (6) Remont przepustu dz. 105/2 umożliwiający dojazd do punktu lokalizacji rewizji na tłocznej sieci kanalizacji przesyłowej. Sposób prowadzenia prac winien zapewniać ciągłość pracy instalacji oczyszczania ścieków oraz zapewnić ciągłość odprowadzenia rurociągami ścieków sanitarnych poprzez tymczasową ich przebudowę. Z uwagi na fakt, iż udostępniony Wykonawcom program funkcjonalno-użytkowy obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej aglomeracji Lubin w miejscowości Chróstnik, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie obejmuje robót budowlanych dotyczących likwidacji istniejącej oczyszczalni ścieków, utylizacji materiałów po jej likwidacji oraz elementów dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania rozbiórek. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony ze SIWZ Program funkcjonalno -użytkowy, mający na celu określenie wymagań, dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz realizacji budowy i przebudowy systemu kanalizacji ściekowej w miejscowości Chróstnik w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 3) W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, należy zaprojektować obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych i rozbiórkowych, b) robót montażowych instalacyjnych, c) robót montażowych elektrycznych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonane roboty - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na roboty na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Lubin, ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lubin jest Pani Agnieszka Siemczonek, kontakt: iod@ug.lubin.pl; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; 3. Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z Wykonawcami, którzy złożyli oferty - zał. nr 4 do SIWZ; 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach