Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rezerwowej linii zasilającej w ramach zadania pn: Modernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładó

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej 65
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121 , fax. 022 7512707
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, fax. 022 7512707
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dziekanow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rezerwowej linii zasilającej w ramach zadania pn: Modernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładó
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rezerwowej linii zasilającej w ramach zadania pn: Modernizacja zasilania szpitala oraz wykonanie przyłącza energetycznego dla Pawilonu Nr I, według założeń określ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). 2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert.: w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: MBS w Łomiankach 65 8009 0007
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 1 podobne zamówienie, którego zakres obejmuje za-projektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie linii zasilającej 110/15 kV o wartości co najmniej 500 000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwier-dzających należyte wykonanie zamówienia. c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz co najmniej 2 osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust 1 i 2 ustawy), Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił na dzień składania ofert. Uzupełnienie dokumentów i oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i pełnomocnictw może nastąpić zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale III.2), Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1 jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, każdy ze wspólników spółki zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru wydany przez odpowiedni urząd, 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ro-botom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej 1 podobnego zamówienia, którego zakres obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie linii zasilającej 110/15 kV o wartości co najmniej 500 000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 6. Wykazu osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , tj. - zgodnie z opisanym warunkiem w Rozdziale V pkt. c SIWZ, Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie nimi dysponował, w liczbie zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, posiadające odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz co najmniej 2 osoby uprawnione do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami budowlanymi do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem , że są oni członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.6, Wykonawca wskazał, że będzie nimi dysponował - zgodnie z opisanym warunkiem w Rozdziale V pkt. c SIWZ. 8. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, właściwych dla funkcji, które mają pełnić, zgodnie z zapisami pkt. 6. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 9. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 250 000,00 zł. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty Wykonawców wymienione w punkcie 1, 2, 3, 4 muszą być złożone odrębnie dla każdego z nich, pozostałe dokumenty wymienione w treści SIWZ wykonawcy składają wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach