Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Wykonanie kładki tymczasowej dla ruchu pieszego wraz z dojściem (chodniki) na czas przebudowy mostu na rzece Koszarawa w ciągu drogi powiatowej nr 1478 S ulica Sporyska w Żywcu w km 0+100

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Krasińskiego 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8612424 , fax. 033 8614623
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Krasińskiego 13 13
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8612424, fax. 033 8614623
    REGON: 07219804900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Wykonanie kładki tymczasowej dla ruchu pieszego wraz z dojściem (chodniki) na czas przebudowy mostu na rzece Koszarawa w ciągu drogi powiatowej nr 1478 S ulica Sporyska w Żywcu w km 0+100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Wykonanie kładki dla ruchu pieszego wraz z dojściem (chodniki) na czas przebudowy mostu na rzece Koszarawa w ciągu drogi powiatowej nr 1478 S ulica Sporyska w Żywcu w km 0+100. 2. Tymczasowa kładka dla pieszych, o szerokości min. 1,5 m (2 ciągi ruchu pieszego po 75 cm), winna znajdować się obok mostu Sporyskiego. Szczegóły dotyczące budowy mostu Sporyskiego zawarte są w materiałach przetargowych pod adresem: http://www.starostwo.zywiec.pl/szczegoly.php?8460. 3. Projekt winien zawierać wszystkie elementy niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania kładki. 4. Po wykonaniu projektu i zaopiniowaniu go w Powiatowym Zarządzie Dróg w Żywcu, Wykonawca w ramach udzielonego upoważnienia przygotuje niezbędne dokumenty i wystąpi z wnioskiem o pozwolenie wodno prawne i pozwolenie na budowę. 5. Materiały na budowę kładki tymczasowej stanowić będą własność Wykonawcy. Po oddaniu mostu do użytkowania, Wykonawca dokona rozbioru kładki wraz z dojściem (chodniki) oraz wywozem i uprzątnięciem terenu budowy. 6. Wykonawca w celu prawidłowego opracowania oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadzić wszystkie wstępne informacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 400,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31. 5. Wadium w formie pieniężnej będzie uważane za wniesione w terminie, jeżeli żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający będzie wymagał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wybranego Wykonawcy w wysokości 3% brutto wartości umowy. 9. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 148 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 10. Jeżeli zabezpieczenie będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być bezwarunkowa i na pierwsze żądanie. Termin ważności gwarancji winien być równy: okresowi rękojmi powiększonemu o 14 dni - w zakresie kwoty stanowiącej 30% zabezpieczenia oraz terminowi końcowego wykonania robót powiększonemu o 30 dni - w zakresie kwoty stanowiącej 70% zabezpieczenia. 11. Obowiązkiem wykonawcy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej zawarciem. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej żądana przez Zamawiającego kwota winna zostać wpłacona w pełnej wysokości przelewem na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu przed zawarciem umowy. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w w/w postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu kwotą zabezpieczenia. Stosowne dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia w innych formach winny zostać złożone w kasie Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu przed zawarciem umowy. 12. Pozostałe warunku dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy regulują art. 148-151 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: I. dysponują: a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub do projektowania w specjalności drogowej i mostowej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej i drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, o którym mowa w Rozp. MSWiA z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. Nr 132 poz. 839), które wykonywać będą przedmiot zamówienia; II. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. w ramach jednej umowy zaprojektowali i wykonali roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), których zakres obejmował co najmniej budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego, a wartość roboty wynosi co najmniej 50 000,00 PLN; 2) zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; 3) udzielą zamawiającemu minimum 24-miesiące rękojmi na wykonany przedmiot zadania licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. 5) wnieśli wadium. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 robotę budowlaną), których przedmiotem było w ramach jednej umowy zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), a ich zakres obejmował co najmniej budowę, przebudowę lub remont obiektu mostowego, a wartość roboty wynosi co najmniej 50 000,00 PLN, wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywać będą przedmiot zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, w tym aktualny dokument potwierdzający przynależność osób wskazanych w części IV ust. 1 pkt 1 a) i b) do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) potwierdzających, że co najmniej 2 osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania ruchem, o których mowa w Rozp. MSWiA z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. Nr 132 poz. 839). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą - oświadczenie o udzielonym okresie rękojmi i/lub gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także - jeżeli wynika to ze złożonego oświadczenia - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, z tym że pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub potwierdzone notarialnie. 6. Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach