Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu w budynku przy ul. Św. Marcin 30 w Poznaniu

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu w budynku przy ul. Św. Marcin 30 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu w budynku przy ul. Św. Marcin 30 w Poznaniu w następującym zakresie: 1) na rzecz Miasta Poznania: a) Remont elewacji podwórzowej budynku frontowego oraz remont wszystkich elewacji oficyn, b) Wymiana i ujednolicenie stolarki okiennej w budynku głównym od strony podwórza oraz we wszystkich oficynach, c) Wymiana i ujednolicenie stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrznych na klatki schodowe), 2) na rzecz ZKZL: a)Remont dachu oficyn. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie będzie finansowane w następujący sposób: a) Zakres prac wykonanych na rzecz Miasta Poznania – finansuje Miasto Poznań, b) Zakres prac wykonanych na rzecz ZKZL – finansuje ZKZL. Zamawiający poda na otwarciu ofert kwoty przeznaczone na realizację poszczególnych zakresów prac realizowanych na rzecz Miasta Poznania i ZKZL. Wykonawca zobowiązany jest wycenić i podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ) całkowitą cenę brutto oferty, a także składającą się na nią łączną cenę brutto za zakres prac realizowanych na rzez Miasta Poznań oraz łączną cenę brutto za zakres prac realizowany na rzecz ZKZL. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • wykonanie na podstawie wytycznych oraz uzyskanych w ramach przedmiotu Umowy niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, postanowień, opinii i ekspertyz (dalej jako ,,Pozwolenia”), kompletnej Dokumentacji Projektowej obejmującą inwentaryzację budynku, projekt budowlany, projekt wykonawczy, Plan BIOZ, Program prac konserwatorskich oraz innych dokumentów, niezbędnych do wykonania robót, • opracowanie na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej STWiOR, przedmiaru i kosztorysu ofertowego, • uzyskanie na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej ostatecznej i/lub prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do prowadzenia robót objętych Dokumentacją Projektową, • pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej Dokumentacji Projektowej, zwanym dalej ,,Nadzorem autorskim” • kompleksowe wykonanie, zgodnie z wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego kompletną Dokumentacją Projektową, robót nią objętych. Opis przedmiotu zamówienia zawierają Programy Funkcjonalno – Użytkowe stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z Programami Funkcjonalno –Użytkowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). W tytule przelewu należy powołać się na numer sprawy: wadium dot. DOA.201.8/2020. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9 12.10, 12.11 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 12.8 - 12.10 SIWZ przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.8-12.10 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach