Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w formule zaprojektuj i wybuduj

Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 285-40-31
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 285-40-31
    REGON: 000308560
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnej dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie w oparciu o sporządzoną dokumentację robót budowlanych polegających na Modernizacji pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Szczegółowy zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określony został w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z dotacji celowej udzielonej przez Ministra Zdrowa w ramach „Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczonych”.4. W ramach zamówienia wyodrębnia się dwa etapy, na które składają się części:1) etap projektowy, w ramach którego wyodrębnia się trzy części:a) część I – projekt rozbudowy pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (komunikacja, parkingi, teren zewnętrzny itp.),b) część II – projekt przebudowy istniejących pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego,b) część III – projekt modernizacji podjazdu dla specjalistycznych środków transportu.Zamawiający pozostawia do wyboru przez Wykonawcę czy dokumentacja projektowa opracowana zostanie całościowo, czy w ramach trzech części jak powyżej.2) etap wykonawczy, w ramach której wyodrębnia się dwie części:a) część I – roboty polegające na rozbudowie pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz modernizacji podjazdu dla specjalistycznych środków transportu wraz z infrastrukturą towarzyszącą (komunikacja, parkingi, teren zewnętrzny itp.),b) części II – roboty polegające na przebudowie istniejących pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.5. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia, oryginał do wglądu).6. Wymagana rękojmia za wady i gwarancja na wykonane roboty budowlane: nie mniej niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru etapu wykonawczego.7. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach budowlanych.8. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót, uwzględniający zapisy projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 zł).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr: 22 1440 1101 0000 0000 1584 9045 (z dopiskiem dotyczy ZP/1/24).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnosi się na cały okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium za spełniony jeżeli:1) przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium (w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu);2) dokument wadium będzie zawierał co najmniej elementy wymienione w ust. 8 poniżej i jego oryginał zostanie złożony zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 5 przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna).8. Dokument wadium winien zawierać co najmniej następujące elementy:1) nazwę i dokładny adres gwaranta (poręczyciela),2) określenie nazwy postępowania, dla którego wystawiany jest dokument,3) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na pierwsze żądanie, wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy,4) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego wezwania do zapłaty,5) okres ważności wadium - który musi pokrywać się z terminem związania ofertą wskazanym w SWZ,6) wskazanie, że do rozstrzygania wszelkich sporów zastosowanie będzie miało prawo polskie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie jedną usługę projektową, polegającą na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej (co najmniej branże: architektoniczna, konstrukcyjno-budowlana, elektryczna, sanitarno-kanalizacyjna), dla której konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę na kwotę minimum 150 000,00 złotych /sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100/,b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie jedną robotę budowlaną w szpitalu, (szpital w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zmianami)) o wartości minimum 2 500 000,00 złotych /dwa miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100/.c) dysponuje:- projektantem lub projektantami osobą lub osobami posiadającą(-ymi) uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń zgodnie z art. 13 i 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) (lub równoważne) wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności:- architektonicznej,- konstrukcyjno-budowlanej,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Doświadczenie zawodowe każdego z projektantów robót musi wynosić minimum 24 miesiące.d) dysponuje kierownikiem budowy: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, zgodnie z art. 13 i 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) (lub równoważne) wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego w specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej.Doświadczenie zawodowe kierownika budowy musi wynosić minimum 24 miesiące. Doświadczenie projektantów oraz kierownika budowy liczone będzie w pełnych miesiącach. Za pierwszy miesiąc doświadczenia uznaje się miesiąc uzyskania uprawnień, do grudnia 2023 roku włącznie. W przypadku projektantów Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osoba kilku uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach