Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 etap VI ”

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Moniuszki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 7718800
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
    Moniuszki 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 47 7718800
    REGON: 570797988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/kppsp-pila,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 etap VI ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z pierwszym wyposażeniem budynków i zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap VI ”Zadanie obejmuje prace budowlane , instalatorskie, wykończeniowe i pierwsze wyposażenie budynków m.in.:Zakres prac do realizacji nowy budynek:- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, łóżka, wyposażenie kuchni, wyposażenie pomieszczenia ODO, wyposażenie pomieszczenia medycznego , nowe wieszaki na ubrania specjalne szatnia czysta i brudna, wyposażenie audiowizualne itp.). Załącznik Nr 3 do SWZ - montaż 2 centralek oddymiania klatek schodowych,- montaż urządzeń CCTV 19 szt. kamer wraz z rejestratorem min 14 dni przechowywania zapisu.- montaż puszek końcowych do instalacji SSWiN ( bez montażu urządzeń końcowych)- dostawa i montaż szaf RACK oraz serwerów,- montaż rury ześlizgu strażackiego oraz poduszki amortyzującej,- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych – wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej – wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.- wykonanie nowego zjazdu do ul. Dzieci Polskich wraz z sygnalizacją świetlną dla pojazdów uprzywilejowanych, - wykonanie nowego ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej,- wykonanie nowego oświetlenia terenu (lampy LED uliczne),- wykonanie boiska wielofunkcyjnego,- dostawa i montaż sauny fińskiej dla 6 osób,- wykonanie szlabanu wjazdowego oraz bramy wjazdowej pomiędzy budynkami wraz ze sterowaniem ( moduł do uzgodnienia z inwestorem)- montaż kompresora wyciszonego – sprężarki napięcie 400 V oraz rozprowadzenie instalacji pneumatycznej zakończonej szybkozłączami w garażu głównym, - montaż plisy 38 szt., rolety w oknach w sali konferencyjnej wewnętrzne sterowane elektryczne- wykonanie napisu JRG -1 Piła ( do uzgodnienia z inwestorem)- malowanie linii białych wyznaczających obrys dla pojazdów specjalnych ( uzgodnienie z inwestorem) ,- montaż kątowników ochronnych ( żółto- czarne fosforyzujące ) na filarach w garażu głównym.Zakres prac do realizacji stary budynek;- nowy parking, chodniki oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych – wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej – wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.- roboty budowlane przebudowa klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych,( nowe ścianki działowe itp.),- przebudowa sanitariatów na piętrze i parterze budynku- wykonanie naprawy tynków zewnętrznych wraz z malowaniem,- wykonanie nowego napisu Państwowa Straż Pożarna podświetlanego ( demontaż starego napisu Centrum Ratownicze 112- wykonanie nowych tynków ścian i sufitów oraz ich malowanie ( kolor do ustalenia z inwestorem)- wykonanie nowych okładzin posadzek ( gres, wykładziny)- wykonanie nowych okładzin sufitów i ścian pomieszczenia sanitarne ( glazura)- wykonanie okładzin schodów z płytek kamionkowych oraz barierek ochronnych ze stali nierdzewnej, - montaż nowych kratek odwodnienia liniowego w garażu (posadzka pozostaje bez zmian malowanie nowych linii w garażu)- wykonanie nowej instalacji elektrycznej ( rozdzielnice prądu, gniazda wtykowe itp.)- wykonanie nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego,- wykonanie instalacji SSWiN,- wykonanie instalacji CCTV,( 10 kamer + rejestrator min. 14 dni zapisu)- wykonanie gniazd komputerowych - wykonanie nowej instalacji odgromowej,- wykonanie nowego oświetlenia LED zewnętrznego (parkingu oraz plac manewrowy) ,- naprawa kanału najazdowego,- wymiana masztu antenowego ( zaprojektuj i wybuduj) ,- wykonanie odwodnienia (tzw. drenaż) oraz izolacja przeciwwodna budynku,- wykonanie części kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej ( pod stojącym namiotem) - instalacje sanitarne wewnętrzne, - urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej – wyposażenie biały montaż,- instalacja c.o. c.w.u, wewnętrzna,( budynek jest zasilany nowym przyłączem z MEC ) , - dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami, ( parter miejsce dostępności sanitariaty, wyznaczone miejsce parkingowe itp.) - dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych ( montaż klapy dymowej itp.),- nowa stolarka i ślusarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,- wykonanie wydzielania dostępu do części administracyjne KP PSP ( drzwi z kodem dostępu)- wymiana częściowa okien wraz z montażem rolet ( dzień /noc ) wewnętrznych na wszystkich oknach- wymian 8 bram garażowych, ( 4 napędy elektryczne , 4 napędy ręczne )- demontaż hali namiotowej,( w uzgodnieniu z inwestorem )- wykonanie 5 zestawów klimatyzacji Multisplit ( jeden zestaw na 4 pomieszczenia biurowe)- montaż niezależnej klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni,- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, , wyposażenie kuchni itp. Załącznik Nr 3 do SWZ- wyposażenie salki ognik miedzy innymi w : oświetlenie imitujące zagrożenia, sterowanie atrapami czujników dymu i czadu, sterowanie wytwornicą dymu, sztuczne ognisko – wraz z dymem, pożar oleju na patelni gdzie są dwa warianty gaszenia tego typu zdarzenia, skrzenie mikrofalówki, pożar telefonu ładującego się pod kocem na fotelu, wizualizacja lasu zdrowego – krajobraz wiosenny, wizualizacja akwenu wodnego – krajobraz letni, sceneria zimowa gdzie główny nacisk jest skierowany na edukację o grubości pokrywy lodowej na jeziorach oraz niebezpieczeństwie związanym z wchodzeniem na lód, fototapety np. kuchni wnętrza domy np. pokoju czy kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wysokość wadium wynosi: 100 000,00 zł (słownie; sto tysięcy złotych).3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:1. Banku PKO BP Nr konta 48 1020 3844 0000 1902 0146 2076z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr PT.2370.1.2024”.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 t.j.).4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 19.3. ppkt 2-4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 19.7. SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w pkt 21 SWZ.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 19.3. pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejo ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie4)zdolności technicznej lub zawodowej:a) zrealizował w upływie 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min 2 roboty budowlane o łącznej kubaturze min. 20 000 m³ o łącznej wartości nie mniej niż 5 mln zł brutto,b) Wykonawca winien dysponować osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z uwzględnieniem art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz.U. z 2015 r., poz. 1505). Osoba, o której mowa powyżej, powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach