Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 51592200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw dla dzieci z klas I-III przy Szkole Podstawowej nr 13 przy al. Niepodległości w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Opracowanie projektu budowlanego –wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dla budowy placu zabaw dla dzieci z klas I-III przy Szkole Podstawowej nr 13 2. Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych i sprawnościowych: - most ruchomy – 1 szt. - słupki o zmiennej wysokości – 1 kpl (zestaw składający się z mim. 10 szt. słupków). - siatka wspinaczkowa – 1 szt. - równoważnia – 1 szt. - pieńki – 1 kpl ( zestaw składający się z mim 3 szt. pni o zmiennej wysokości od 20-25 cm) - drabinka treningowa – 1 szt. - huśtawka ptasie gniazdo – 1 szt. - huśtawka podwójna ( siedzisko opona + deseczka) – 1 szt. 3. Dostawa i montaż elementów małej architektury: - ławki z oparciem – 2 szt. - tablica informacyjna / regulamin placu zabaw – 1 szt. - kosz na śmieci – 1 szt. 4. Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki. 5. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego na wskazanym odcinku przy wejściu do budynku ograniczonej obrzeżem. 6. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami z piasku płukanego. 7. Wykonanie nawierzchni z trawy z rolki na terenie po rozbiórce płyt. Trawnik z rolki wykonać na warstwie humusu zmieszanego z piaskiem. 8. Wymiana gejgerów odprowadzających wodę z dachu ( 2 kpl) wraz z odcinkami poziomymi kanalizacji deszczowej na odcinku od wymienianych gejgerów do włączenia do studni. Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223800-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów – załącznik nr 1a do SIWZ; 1.3 oświadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 – 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 1.4 dowód wpłaty wadium; 1.5 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wiat śmietnikowych na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej Stare Gliwice (2)
Dodano: 2023-02-23 - Najem jednej hali namiotowej wraz z wyposażeniem dla organizacji strefy Silver dla Stadionu Śląskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-08 - Zabezpieczenie skarpy przy kościele w Czerwięcicach
Dodano: 2019-12-04 - Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw, siłownie plenerowe.
Dodano: 2018-06-04 - Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw, siłownie plenerowe.
Dodano: 2018-05-15