Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulicznego w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +4862 7654300
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. +4862 7654300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulicznego w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulicznego w Kaliszu na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.4. SIWZ. 2. Zakres rzeczowy przedmiotowego postępowania obejmuje zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulicznego z oprawami LED wraz z pracami towarzyszącymi na następujących lokalizacjach: a) odcinek ulicy Zawodzie o długości ok. 120 m; b) odcinek ulicy Dębowej o długości ok. 350 m; c) droga manewrowa przy garażach przy ulicy Dobrzeckiej - długość odcinka do oświetlenia ok. 165 m; d) droga dojazdowa i parking przy blokach mieszkalnych w ulicy Serbinowskiej - długość odcinka do oświetlenia ok. 120 m; e) ul. Polanka i ul. Iglasta o długości ok. 524 m. 3. Zakres dotyczący zaprojektowania oświetlenia dla każdej lokalizacji obejmuje: a) pozyskanie matrycy w skali 1:500 do celów projektowych z wykazem właścicieli gruntów w obrębie projektowanej inwestycji wraz z wyraźnym oznaczeniem granic tych gruntów na wszystkich egzemplarzach projektów; b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji, m.in. decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji (pozwolenia) odpowiedniego Konserwatora Zabytków, uzgodnienia w ZUDP dot. dokumentacji projektowej; c) wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego (po 4 egz.); d) zapewnienie sprawdzenia projektów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami przez uprawnioną osobę sprawdzającą; e) uzyskanie od właścicieli nieruchomości oświadczeń upoważniających Zamawiającego do prowadzenia robót na tych gruntach w zakresie objętym dokumentacją projektową; f) wykonanie projektów usunięcia ewentualnych kolizji; g) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz jej uzyskanie. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Zamawiającego do Zarządu Dróg Miejskich składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona, dla każdej lokalizacji oddzielnie, dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach. 6. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia dla każdej lokalizacji oddzielnie gwarancji jakości oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót dla każdej lokalizacji oddzielnie. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 8. Szczegółowy zakres prac określony został w SIWZ i jej załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach