Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 40-005 Katowice, Aleja Korfantego 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2537741, 2538733 , fax. 032 2538733
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja Korfantego 35 35
    40-005 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2537741, 2538733, fax. 032 2538733
    REGON: 00078948200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia zewnętrznego oraz monitoringu wizyjnego na kąpielisku Bugla przy ulicy Żeliwnej 26D w Katowicach. Zakres prac do zaprojektowania i wykonania : - sporządzenie projektu budowlanego i powykonawczego. - dostarczenie i skonfigurowanie sprzętu monitoringu wizyjnego. - wykonanie prac budowlanych oraz montaż urządzeń i osprzętu związanych z oświetleniem terenu i monitoringiem. Opis prac : Charakterystyczne parametry określające wielkość prac. W wyniku prac projektowych Zamawiający oczekuje, że zostaną wykonane następujące prace: - monitoring wizyjny poprzez zamontowanie odpowiednio dobranych kamer, które swoim zasięgiem obejmą teren kąpieliska. - oświetlenie zewnętrzne poprzez zamontowanie odpowiednio dobranych słupów i opraw oświetleniowych, które swoim zasięgiem obejmą teren kąpieliska. Szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe. - przygotowanie aktualnej mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych i sporządzenie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego spełniającego wszystkie wymogi dotyczące formy i zakresu projektu. - dobór kamer, dostarczenie, zainstalowanie oraz skonfigurowanie z niezbędnym osprzętem, zaprojektowanie usytuowania kamer obejmujących swym zasięgiem teren kąpieliska. - dostarczenie, zainstalowanie i skonfigurowanie wyposażenia centrum nadzoru wraz z niezbędnym oprogramowaniem do rejestracji obrazów oraz zarządzania systemem. - zaprojektowanie i wykonanie koniecznych przyłączy energetycznych dla punktów kamerowych i oświetleniowych. - dobór słupów, opraw, wysięgników i fundamentów, oraz dostarczenie, zainstalowanie i zaprojektowanie usytuowania nowych punktów oświetleniowych obejmujących swym zasięgiem teren kąpieliska. - opracowanie i dostarczenie dwóch egzemplarzy dokumentacji powykonawczej. - przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, nadzoru i administracji wykonanego systemu monitoringu. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. W zakresie głównych parametrów. System wizyjny: - kolorowe kamery stałe i obrotowe o kącie panoramowania w zależności od projektu, funkcji dzień/noc, obraz rozdzielczości 470 linii TV, obiektyw 3,55 - 113, zoom optyczny x32 - dotyczy kamery obrotowej, kamery przystosowane do pracy na zewnątrz z promiennikiem podczerwieni, zdalne sterowanie RJ-45, zasilanie kamery 24VAC, kamery powinny zostać zabezpieczone przed kradzieżą Centrum nadzoru: - rejestrator cyfrowy, prędkość zapisu 15kl/s dla każdej z kamer, czas podtrzymywania zarejestrowanych materiałów minimum 7 dni, z możliwością zapisu na płytach DVD - kompresja MPEG4, wielozadaniowość: zapis obrazu, odtworzenie z archiwum oraz podgląd na żywo obrazu z kamer. - szafa wewnętrzna do instalacji urządzeń - monitor LCD minimum 21 cali - klawiatura sterująca Oświetlenie zewnętrzne: - układ zasilana w energię elektryczną - szafka sterowania oświetleniem - dobór słupów i opraw oświetleniowych IP64 klasa II - dobór kabli, rozdzielnic i zabezpieczeń - wykonanie niezbędnych obliczeń sprawdzających. Szczegółowy zakres prac określa: - program funkcjonalno - użytkowy (załącznik do SIWZ), - projekt umowy (załącznik do SIWZ). Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji. Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnych: 01.12.2009r. godz. 10.00 lub 08.12.2009r. godz. 10.00 Zbiórka przy wejściu na kąpielisko : Katowice, ulica Żeliwna 26D.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość i forma wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 6.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 Ustawy. Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art.45 ust.6 ustawy . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Miejsce wniesienia wadium: Wadium należy wpłacić przelewem na nw. konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Katowicach: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 z dopiskiem /wadium dla zamówienia TT/R/49/11/09 - zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia oraz monitoringu na terenie kąpieliska Bugla w Katowicach przy ulicy Żeliwnej 26D/. Ksero dowodu wpłaty wadium powinno się załączyć do oferty. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) powinien być dołączony do oferty. Zwrot wadium: Zwrot wadium wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz zamawiającego: Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej (a)Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia : Projektanci - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektryczno-energetycznych oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Kierownik Budowy/Robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektryczno-energetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz.42 ze zm). (b)Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy jedno zadanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonanie zewnętrznego oświetlenia i monitoringu wizyjnego zewnętrznego. Uwaga! Zamawiający dopuszcza złożenie jednej wspólnej referencji lub oddzielnych na poszczególne zadania. (c)Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zaprojektowali jedno zadanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się usługi związane z zaprojektowaniem zewnętrznego oświetlenia i zaprojektowaniem monitoringu wizyjnego zewnętrznego. Uwaga! Zamawiający dopuszcza złożenie jednej wspólnej referencji lub oddzielnych na poszczególne zadania. (d)Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty. (e)złożą wymagane dokumenty o których mowa w niniejszej siwz. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części. VIII pkt.1 SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b)oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, g)informacja o osobach (projektanci), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Samorządu Zawodowego, h)wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. i)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. j)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty). k)formularz cenowy. l)oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium przelewem na konto bankowe. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.2 a,c,d,e SIWZ składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 13.2 a,b,c,d,e SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach