Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie: część1- zagospodarowania punktu rekreacyjno-sportowego przy istniejącej siłowni zewnętrznej na terenie przy ul. Rudackiej w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Część 2 - placu zabaw dla dzieci przy ul. Łyskowskiego 1-3 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie: część1- zagospodarowania punktu rekreacyjno-sportowego przy istniejącej siłowni zewnętrznej na terenie przy ul. Rudackiej w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Część 2 - placu zabaw dla dzieci przy ul. Łyskowskiego 1-3 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest :część 1- zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania punktu rekreacyjno-sportowego przy istniejącej siłowni zewnętrznej na terenie przy ul. Rudackiej w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania (w zakresie obejmującej m.in.: dostawę i montaż 4 ławek betonowych z oparciem; wykonanie utwardzenia pod każdą z ławek o wymiarach 1,50x2,50 m, z płyt chodnikowych, betonowych 50x50 cm wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż 4 betonowych koszy na śmieci; wykonanie utwardzenia pod kosze na śmieci o wymiarach 1,00x1,00 m, z płyt chodnikowych, betonowych 50x50 cm wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż 5 kpl lamp parkowych na maszcie o wys. do 3,5 m wraz z wykonaniem instalacji zasilającej; wykonanie systemowego ogrodzenia panelowego malowanego proszkowo o wysokości 1,10 z dwoma furtkami wejściowymi bez cokołu; wykonanie chodnika szerokości 1,2 m z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż czterech urządzeń rekreacyjnych wraz z wykonaniem stref bezpiecznych; montaż tablicy z regulaminem użytkowania; profilowanie terenu; obsianie trawą; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki; z zastrzeżeniem ust. 3), dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera uproszczony program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. część 2 - zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw dla dzieci przy ul. Łyskowskiego 1-3 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującej m.in.: Część I - dla dzieci małych: dostawę i montaż 4 ławek betonowych z oparciem; wykonanie utwardzenia pod każdą z ławek o wymiarach 1,50x2,50 m, z płyt chodnikowych, betonowych 50x50 cm wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż 1 betonowego kosza na śmieci; wykonanie utwardzenia pod kosze na śmieci o wymiarach 1,00x1,00 m, z płyt chodnikowych, betonowych 50x50 cm wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż 1 stołu betonowego; wykonanie chodnika szerokości 1,2 m z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obrzeżem chodnikowym betonowym oraz elastycznym; wykonanie nawierzchni wewnętrznej placu zabaw z piasku; wykonanie systemowego ogrodzenia z płaskowników ocynkowanych o wysokości 1,10 z dwoma furtkami wejściowymi bez cokołu; dostawę i montaż 4 bujaków sprężynowych; Część II - dla dzieci starszych: dostawę i montaż 3 ławek betonowych z oparciem; wykonanie utwardzenia pod każdą z ławek o wymiarach 1,50x2,50 m, z płyt chodnikowych, betonowych 50x50 cm wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż 1 betonowego kosza na śmieci; wykonanie utwardzenia pod kosze na śmieci o wymiarach 1,00x1,00 m, z płyt chodnikowych, betonowych 50x50 cm wraz z obrzeżem chodnikowym; dostawę i montaż urządzenia zabawowego typu linarium (zjazd linowy o długości 25 m, urządzenie kołobieg wraz z wykonaniem stref bezpiecznych); wykonanie robót rozbiórkowych na istniejącym terenie; dla Części I i II - profilowanie terenu; montaż tablicy z regulaminem użytkowania; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki; z zastrzeżeniem ust. 3], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera uproszczony program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - 6/2016 : część 1- zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania punktu rekreacyjno-sportowego przy istniejącej siłowni zewnętrznej na terenie przy ul. Rudackiej w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych.Część 2 - zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw dla dzieci przy ul. Łyskowskiego 1-3 w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rękojmi w miesiącach nie krócej niż 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach