Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie instalacja CO, CWU oraz rozproszonego systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej.

Polska Akademia Nauk Dom Rencisty ogłasza przetarg

  • Adres: 05-510 Konstancin-Jeziorna, ul. Chodkiewicza 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7564116, 7547176 , fax. 22 7564116
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Akademia Nauk Dom Rencisty
    ul. Chodkiewicza 3/5 3/5
    05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 22 7564116, 7547176, fax. 22 7564116
    REGON: 00032571300180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dr.pan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka zapewniająca całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub oso

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie instalacja CO, CWU oraz rozproszonego systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku Domu Rencisty w Konstancinie-Jeziornej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania a) projektu b) jego realizacji związanych z modernizacją systemu CO, CWU i wentylacji w Domu Rencisty PAN w Konstancinie. 2. Zakres prac obejmuje: 1.Instalacja CO a) Wymiana pieca gazowego na Gazową Pompę Ciepła( GHP) b) Wymiana systemu CO w pokojach i pomieszczeniach wspólnych na korytarzach na jednostki wewnętrzne systemu VRF lub z wymiennikami freon-woda w pomieszczeniach z wyłączeniem pomieszczeń w kondygnacji podziemnej oraz kuchni i jadalni. 2. Instalacja CWU a) Wymiana źródła ciepła na ciepło odpadowe z GHP latem i kondensacyjny kocioł gazowy zimą. b) Ocieplenie istniejących zasobników ciepła c) Zainstalowanie wodo oszczędnych słuchawek prysznicowych o wydatku do 8l/min i perlatorów o wydatku do 3l/min d) Wymiana armatury umywalkowej na zbliżeniową e) Zainstalowanie kotła kondensacyjnego do ogrzewania CWU zimą 3. Zainstalowanie rozproszonego systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej obejmującej po kilka pokoi o sprawności nominalnej mniejszy niż 0,9 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: audyt termomodernizacyjny oraz inwentaryzacja budowlana. Uwaga: Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 8.00-16.00. W celu ustalenia terminu należy skontaktować się z Panem Jackiem Zaborowskim - Kierownikiem Administracji tel. 694495867 4. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z zakresu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtowa. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy, wyliczoną w oparciu o kosztorys oraz zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysu. 5. Kosztorys i zestawienia winny być dołączone do oferty. 6. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej 5000,00 (pięć tysięcy) złotych (PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 43124063511111001038084347. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu dokonania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dr.pan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach