Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą w drodze osiedlowej ul. Kwiatowa w miejscowości Bielany Wrocławskie.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą w drodze osiedlowej ul. Kwiatowa w miejscowości Bielany Wrocławskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p/n Zaprojektowanie i wybudowanie chodnika i parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą w drodze osiedlowej ul. Kwiatowa w miejscowości Bielany Wrocławskie. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: budowy chodnika, parkingu wraz z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego oraz wykonania nakładki asfaltowej wraz z frezowaniem i regulacją wpustów, studzienek kanalizacji deszczowej, studzienek wod-kan, budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej w pasie drogi gminnej nr 120724D w m. Bielany Wrocławskie ul. Kwiatowa. Adres obiektu budowlanego: Obręb Bielany Wrocławskie, gmina Kobierzyce - działki nr 171 dr, 84/40. 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Zakres inwestycji : - budowa chodnika na ul. Kwiatowej od drogi krajowej nr 8 do skrzyżowania z ul. Truskawkową działka nr 171 wraz z odwodnieniem. L= ok. 300 m, szer.1,5m - budowa parkingu przy ul. Kwiatowej działka nr 84/40 z odwodnieniem ( ograniczonego krawężnikami drogowymi ) 60 m x 42 m - pow. ok. 2520 m2 - budowa kanalizacji deszczowej na parkingu - działka nr 84/40 L= ok. 100 m, fi200 + włączenie w studzienkę ( ul. Kwiatowa ) - budowa oświetlenia drogowego parkingu 2 słupy + zasilanie - przebudowa ( korekta ) zjazdów istniejących w związku z budową chodnika. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzoną docelową organizacją ruchu. - wykonanie nakładki asfaltowej gr. 5 cm wraz z frezowaniem nawierzchni oraz regulacją istniejących studzienek i wpustów ulicznych. Nakładka asfaltowa - ok. 1500,00 m2 Regulacja studzienek i wpustów - ok. 10 szt. - wykonanie zieleni - trawniki oraz zieleń ozdobna. 2. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia 2.1. Wymagania do dokumentacji Dokumentacja, na podstawie której będzie realizowana budowa winna składać się następujących opracowań i projektów: 1. Projektu budowlanego wykonania chodnika, parkingu wraz z odwodnieniem, oświetlenia ulicznego oraz wykonania nakładki asfaltowej wraz z frezowaniem i regulacją wpustów, studzienek kanalizacji deszczowej, studzienek wod-kan, budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej w pasie drogi gminnej nr 120724D w m. Bielany Wrocławskie ul. Kwiatowa. 2. Projektów wykonawczych dla branży: - drogowej (chodnik, parking, korekta zjazdów istniejących itd.) - sanitarnej ( kanalizacja deszczowa) - oświetlenie dróg 3. Inne opracowania - opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji inwestycji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz projektu organizacji ruchu docelowego. - pełnienie nadzoru autorskiego. 2.2. Powierzchnie i inne wielkości charakteryzujące przedmiot zamówienia 1 Powierzchnie: - projektowanego parkingu ogółem ( 60 m x 42 m ) ok. 2520 m2 - projektowanego chodnika ogółem ok. 450 m2 - przebudowywanych zjazdów ok. 60 m2 - nakładki asfaltowej ogółem ok. 1500 m2 2 Długości: - projektowanego chodnika ok. 300 m - projektowanej kanalizacji deszczowej kd 200mm ok. 100 m - nakładki asfaltowej ok. 300 m 3 Ilości: - projektowanych słupów oświetleniowych 2 szt. - projektowanych wpustów ok. 2 szt. - projektowanych studni bet. 1000mm ok. 3 szt. 3. Inne informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych ( do zrealizowania przez Wykonawcę ) Uzyskanie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia a w szczególności : 1) wypisy z ewidencji gruntów i MPZP 2) wyników badań gruntowo- wodnych dla potrzeb posadowienia obiektów (kanalizacja, chodnik, oświetlenie), 3) inwentaryzacji zieleni, 4) decyzja o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji inwestycji, 5) inwentaryzacji lub dokumentacji obiektów które podlegają przebudowie ( np. przepusty, zjazdy) 6) uzgodnienia, zgody, pozwolenia, warunki techniczne przyłączania, projektowanych obiektów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji robót leżą po stronie Wykonawcy. Niezbędne uzgodnienia wykonuje Wykonawca na swój koszt. Dokumentację przed rozpoczęciem robót należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej. UWAGA: Koncepcję projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Składowanie gruzu lub urobku odbywać się będzie nieodpłatnie na wyrobisko poeksploatacyjne w Tyńcu n/Ślęzą, jednak Wykonawca musi zapewnić swój załadunek, transport, wyładunek oraz rozplantowanie przywiezionej ziemi i gruzu zgodnie z zarządzeniem Wójta Gminy Kobierzyce na podstawie kart przekazania odpadów. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz. Wykonawca uzyska na rzecz Zamawiającego ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub potwierdzenie przyjęcia bez zastrzeżeń zgłoszenia wykonania robót budowlanych - odpowiednio jeżeli jest wymagane przez przepisy Prawa budowlanego. Szczegółowy zakres robót, opis rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych służących do wykonania zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 4.800 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem XIII. pkt. 5 SIWZ. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach