Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice ogłasza przetarg
- Adres: 49-130 Tułowice, ul. Parkowa 14/14a
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4600109 , fax. 0-77 4600123
- Data zamieszczenia: 2014-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice
ul. Parkowa 14/14a
49-130 Tułowice, woj. opolskie
tel. 0-77 4600109, fax. 0-77 4600123
REGON: 53056155000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.katowice.lasy.gov.pl/tulowice
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i przebudowa mostu na rzece Ścinawa Niemodlińska w ciągu drogi leśnej nr 1, oddz. 1m, Leśnictwa Tułowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj pt. Zaprojektowanie i przebudowa mostu na rzece Ścinawa Niemodlińska w ciągu drogi leśnej nr 1, oddz. 1m, Leśnictwa Tułowice Przedsięwzięcie realizowane będzie etapowo. I i II etap obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem decyzji administracyjnych dla całości przedsięwzięcia /opisanego w PFU - załącznik nr 12 do SIWZ / . Efektem końcowym etapu II przedsięwzięcia ma być uzyskanie pozwolenia na budowę. Etap III i IV przedsięwzięcia obejmował będzie rozbiórkę mostu , wykonanie kładki dla pieszych oraz budowę w miejscu istniejącego nowego stałego obiektu mostowego . W zakresie projektowania: Dokumentacja projektowa powinna obejmować uzyskanie : -decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji -decyzji o pozwoleniu wodno prawnym dla budowy obiektu mostowego -decyzji o pozwoleniu na budowę. Projekt powinien być uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków z uwagi na zlokalizowanie obiektu mostowego w strefie ochrony konserwatorskiej. Zaprojektować należy obiekt stały z betonu o długości i świetle obiektu wynikającego z opracowanego operatu wodno prawnego. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej, pozyskanie wszelkich wymaganych przepisami decyzji administracyjnych z uwzględnieniem wykonania robót budowlanych obejmujących zakres opisany w PFU. Dokumentację techniczną należy opracować z podziałem na części umożliwiające etapowanie robót budowlanych. W zakresie robót budowlanych: Planuje się przebudowę istniejącego obiektu mostowego stalowo drewnianego na most betonowy wraz z niezbędnymi robotami na dojazdach. Na etapie budowy Wykonawca zapewni nadzór autorski Projektanta zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. Po zakończeniu budowy mostu wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie. Podstawowe parametry techniczne mostu po przebudowie : Most /działka Nr 1/21, 1/24/ - oddział 1m, Leśnictwa Tułowice w ciągu drogi leśnej nr 1 -Długość mostu ustalona na podstawie opracowanego i zatwierdzonego operatu wodno prawnego -Światło poziome i pionowe mostu ustalona na podstawie opracowanego i zatwierdzonego operatu wodno prawnego -Szerokość jezdni - 5,50 m -Opaski bezpieczeństwa /chodniki/ - 2 x 0,50 m -Nośność mostu - klasa C wg PN-85/S-10030 /30 ton/ Zakres prac objętych zamówieniem : a/ opracowanie dokumentacji technicznej /projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych oraz innych opracowań wymaganych do realizacji celu w tym przede wszystkim: -Projektu branży mostowej -Mapa do celów projektowych w skali 1 : 500. -Dokumentacja geologiczno-inżynierska z geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektów budowlanych -Operat wodno - prawny -Projekt zasilania zaplecza budowy w energię elektryczną oraz wskazaniem punktu poboru wody. -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. -Aktualizacja podkładów geodezyjnych i uzyskanie map do celów projektowych. -Przygotowanie wniosku o decyzję o pozwoleniu na budowę -Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, -Opracowanie informacji BIOZ, b/wykonanie robót budowlanych: -prace przygotowawcze i rozbiórkowe wraz z wykonaniem kładki dla pieszych -roboty ziemne -wykonanie fundamentów -wykonanie ustroju nośnego -roboty wykończeniowe i porządkowe -wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej -pełnienie nadzoru autorskiego -sporządzenie operatu kolaudacyjnego -przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie wraz ze skutecznym złożeniem wniosku i przygotowanie materiałów wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga: a/ opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót oraz opracowania harmonogramu robót i harmonogramu płatności, b/ realizacji robót w oparciu o projekty wykonawcze zatwierdzone przez Zamawiającego c/ prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych /ST/ i prowadzenia dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zamawianych robót, d/ utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie bezpośrednio przylegającym do obszaru budowy i w stanie zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy i oddanie jej w stanie nie gorszym od przejętego , e/ sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do właściwego zasobu geodezyjnego, f/ przygotowania dokumentacji powykonawczej oraz skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, g/ przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać m.in.: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, harmonogram, wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu i zanikających, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, opinię technologiczną na podstawie wyników badań i pomiarów, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, protokół odbioru końcowego robót, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami, h/ sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy /w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego/ przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Programie Funkcjonalno Użytkowym /zał. nr 12/. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych. 2.Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej obejmuje: 2.1. Opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Ww. dokumentację należy opracować w 5 egzemplarzach oraz przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD (DVD) przeznaczonej do komputerów klasy PC 2.2. Opracowanie projektów wykonawczych należy opracować w 5 egzemplarzach oraz przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD (DVD) przeznaczonej do komputerów klasy PC. 2.3. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót należy opracować w 2 egzemplarzach oraz przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD (DVD) przeznaczonej do komputerów klasy PC. 2.4. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Wyżej wymienioną dokumentację należy opracować w 2 egzemplarzach oraz przekazać Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD (DVD) przeznaczonej do komputerów klasy PC. Opracowanie informacji dotyczącej BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego z dnia 02.09.2004 (Dz. U. z 2004 nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami). Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z: a/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami), b/ Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym /Dz. U. z dnia 08.06.2004r. Nr 130, poz. 1389/. Uwagi szczegółowe: a/ Przed przystąpieniem do opracowania projektu budowlanego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia koncepcję programowo-przestrzenną. b/Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i normami, c/Na wszystkie roboty budowlane w opracowanej dokumentacji projektowej należy uzyskać decyzję pozwolenia na budowę, d/Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, projekt budowlany podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Czas niezbędny na sprawdzenie przez Zamawiającego projektu budowlanego wynosi 30 dni roboczych. Każdy z Wykonawców może dokonać wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz wykonaniem przyszłych robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia. Wszystkie zakupione przez Wykonawcę materiały powinny być nowe oraz powinny posiadać zaświadczenia, o jakości lub atesty oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Uwaga: Wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy zastosowanych materiałów, urządzeń, znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenie, należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie prace budowlane zgodnie z deklaracją zawartą w formularzu ofertowym, a na materiały i urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. Zamawiający wymaga aby użyte materiały i zamontowane urządzenia były w pierwszym gatunku jakościowym z jak najdłuższą gwarancją producenta materiałów i urządzeń. Wymagania stawiane Wykonawcy: a/Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność opracowanej dokumentacji projektowej oraz przyszłych robót budowlanych z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla niniejszego przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przepisami szczegółowymi i wykonawczymi oraz sztuką budowlaną. b/Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c/Prace budowlane i rzemieślnicze winne być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami. d/Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e/Wszystkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. f/Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu na którym były prowadzone prace budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta dla całego zadania musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy gr. 00/100 ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGZ S.A. 58 20 30 0045 1110 0000 0083 6850 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć kserokopię do oferty a oryginał przed terminem składania ofert zdeponować w kasie Nadleśnictwa . Z treści gwarancji /poręczenia/ musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego /upełnomocnionego/ przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny /z podaniem imienia i nazwiska/. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert tj. do 12.03.2014 r. do godz. 9:00 . 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie tj. do 12.03.2014 r. do godz.9:00 /godzina składania ofert/-znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego . 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . 9.Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 10.Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a/Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b/Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c/Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art.45 i 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27