Przetargi.pl
Zaprojektowanie i przebudowa drogi powiatowej nr 1296Z, Żółtnica – Omulna – DK11.

Powiat Szczecinecki ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Warcisława IV
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 94 37 292 00 , fax. +48 94 37 292 56
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szczecinecki
    Warcisława IV 16
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 94 37 292 00, fax. +48 94 37 292 56
    REGON: 330920977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatszczecinecki.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i przebudowa drogi powiatowej nr 1296Z, Żółtnica – Omulna – DK11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Zaprojektowanie i przebudowa drogi powiatowej nr 1296Z, Żółtnica – Omulna – DK11”, tj. opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1296Z Żółtnica – Omulna – DK11 na odcinku ok. 5,225 km, o klasie drogi Z, zgodnie z zapisami SIWZ i jej załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 PLN (sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3 Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach