Przetargi.pl
Utwardzenie drogi wewnętrznej przy ul. Mikołajczyka w Goleniowie

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie drogi wewnętrznej przy ul. Mikołajczyka w Goleniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Utwardzenie drogi wewnętrznej przy ul. Mikołajczyka w Goleniowie”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A) Branża drogowa odcinek B-C: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 0,1 km - wykonanie geodezji powykonawczej – 1 kpl. - rozbiórka nawierzchni z płyt yombo- 45 m2 - wykonanie wykopów -286 m3 - wykonanie nasypów – 106 m3 - regulacja studni – 5 szt. - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 528 m2 - wykonanie podsypki piaskowej 10 cm – 528 m2 - przełożenie nawierzchni z płyt – 45 m2 - nawierzchnia z płyt prefabrykowanych żelbetowych wielootworowych o gr. 12,5 cm-480 m2 - pobocza – 289 m2 - stała organizacja ruchu – 1 kpl. - czasowa organizacja ruchu – 1 kpl. B) Kanalizacja deszczowa- przyłącze kanalizacji deszczowej D4- D5: - roboty pomiarowe – 0,01 km - wykopy – 18,22 m3 - wykopy liniowe – 4,56 m3 - umocnienie ścian wykopu – 32 m2 - podłoża pod kanały – 1,34 m3 - kanał z rur PVC- 13,40 m - podłoże pod kanał gr. 10 cm- 1,34 m3 - zasypywanie wykopów 22,65 - studnia ściekowa uliczna – 1 szt. - zagęszczanie nasypów – 22,65 m3 - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych -15 m2 - nawierzchnia z płyt betonowych – 12 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 15 i 16 do SIWZ, UWAGA! Nie załączenie kosztorysów ofertowych spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 87 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy), f) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach