Przetargi.pl
Zaprojektowanie, dostawa i montaż samoobsługowego szaletu miejskiego w Parku Przyjaźni w Kaliszu

Miasto Kalisz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
    Główny Rynek 20
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 48 627 654 300
    REGON: 25085587700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, dostawa i montaż samoobsługowego szaletu miejskiego w Parku Przyjaźni w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem samoobsługowego szaletu miejskiego w Parku Przyjaźni w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.6 SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m. in. : 1) uzyskanie niezbędnej mapy; 2) przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie; 3) wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych dla całego zamierzenia budowlanego, w 6 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku „.pdf”, „.doc” i „.dwg”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129) a także zgodnie z dokumentami określonymi w pkt 4.6. SIWZ; 4) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) w 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku „.pdf” i „.doc”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129) a także zgodnie z dokumentami określonymi w pkt 4.6. SIWZ; 5) opracowanie kosztorysu ofertowego (1 egz. + wersja elektroniczna w formacie pliku „.pdf” i „.ath”), zgodnie z zasadami określonymi dla kosztorysu inwestorskiego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389); Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy oraz pozostałe informacje będą jedynie wykorzystywane do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy; 6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, warunków i decyzji w szczególności miejscowego Konserwatora Zabytków; 7) zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę bądź uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę; UWAGA Rozwiązania zastosowane w opracowaniach, o których mowa w pkt 3) – 5) muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia i wniesienia ewentualnych uwag w ciągu 7 dni od dnia przekazania tych rozwiązań przez Wykonawcę (należy właściwie zaplanować prace projektowe, tak aby wszystkie czynności związane wykonaniem opracowań i dokumentów, o których mowa w pkt 3) -7) zakończyć w terminie wskazanym w pkt. 5.1) SIWZ. 8) dostarczenie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt materiałów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz wykonanie wszystkich towarzyszących robót, prac i czynności niezbędnych do wykonania zamówienia; 9) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji budowlanej, w tym wykonanie fundamentów pod projektowany szalet (jeśli będą wymagane), wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, wykonanie przyłącza energetycznego, wodociągowego i kanalizacji sanitarnej; 10) dostawę i montaż szaletu wraz z wyposażeniem i konfiguracją; 11) pełnienie nadzoru autorskiego przez Projektanta nad wykonaniem robót budowlanych bez dodatkowego wynagrodzenia; 12) przeszkolenie 3 osób skierowanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi obiektu. 3. Szczegółowy zakres prac został zawarty w SIWZ i załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.100,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty na zasadach zapisanych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w formie określonej w SIWZ); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w formie określonej w SIWZ). D) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach