Przetargi.pl
Utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych przy Pl. Zwycięstwa 16 i Al. Piastów 8 w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210 , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, fax. 672 123 566
    REGON: 63833000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych przy Pl. Zwycięstwa 16 i Al. Piastów 8 w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych przy Pl.Zwycięstwa 16 i Al. Piastów 8 w Pile w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2019 r. . Zakres prac: 1. Usługa z zachowaniem higieny i czystości oraz wymogami sanitarnymi obejmuje: 1) utrzymanie w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia: a) mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych (muszli klozetowych, pisuarów, umywalek) – codziennie, b) mycie, doczyszczanie, dezynfekcja glazury – codziennie, c) mycie luster i okien, drzwi i pozostałych elementów wyposażenia obiektów - wg potrzeb, d) usuwanie napisów, malunków itp. w środku obiektu i ze ścian budynku przy wejściu, e) wyposażenie pracowników obsługi w niezbędne narzędzia, sprzęt, materiały i środki, f) usuwanie śniegu, śliskości pośniegowej, gołoledzi, szronu, szadzi i lodowicy z nawierzchni zapewniającej stałe dojście do obiektu (schody, chodnik wokół) wraz z posypywaniem piaskiem każdorazowo - wg potrzeb g) zamiatanie schodów i chodników w obrębie szaletów oraz codzienne zbieranie nieczystości w okresie bezśnieżnym, 2) zakup i uzupełnianie w szaletach środków higieny (m. in. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych), środków czyszczących (m. in. proszków, płynów) oraz środków zapachowych (m. in. żele do WC, kostki zapachowe, odświeżacze powietrza) w tym wyposażanie wszystkich kabin w papier toaletowy - według potrzeb, 3) zakup i uzupełnianie materiałów pierwszej pomocy w apteczkach - wg potrzeb, 4) stosowanie się do zaleceń podmiotów kontrolujących, 5) zakup i zapewnienie w każdej kabinie oraz w pomieszczeniach z umywalkami pojemników na odpady o poj. 10-25 l, oraz codzienne ich opróżnianie i wymiana wkładów foliowych, 6) zapewnienie wywozu nieczystości z obiektów, 7) utrzymanie prawidłowego stanu technicznego, a) bieżąca konserwacja i naprawy wynikłych awarii sieci wod-kan i innych mediów znajdujących się w szalecie, b) udrażnianie i uszczelnianie przyłączy i instalacji wewnętrznej sanitarnej i wodnej, c) niedopuszczenie do zamarznięcia instalacji wodnej i kanalizacyjnej, d) bieżąca konserwacja i wykonanie napraw instalacji elektrycznej (m. in. naprawa lub wymiana urządzeń grzewczych i elektrycznych, utrzymanie w czystości źródeł światła, wymiana niesprawnych żarówek, wymiana uszkodzonych zabezpieczeń, naprawa gniazd, wymiana lub uzupełnienie opraw oświetleniowych), e) naprawa stolarki okiennej i drzwiowej łącznie z robotami ślusarskimi (m. in. naprawą zamków), uzupełnianie szyb w stolarce okiennej i drzwiowej oraz malowanie urządzeń stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana w razie uszkodzeń lub dewastacji, f) zakup oraz wymiana zużytego lub uszkodzonego w wyniku eksploatacji lub wandalizmu i nie nadających się do naprawy części zamiennych (m. in. spłuczek, sedesów, umywalek, muszli, pisuarów, baterii umywalkowych, zmywakowych, koszy na odpady, luster, urządzeń do podgrzewania wody, suszarek do rąk) oraz urządzeń higienicznych (m. in. dozowników mydła, dozowników na ręczniki papierowe, uchwytów i pojemników do papieru toaletowego, szczotek WC, wentylatorów wyciągowych, odświeżaczy powietrza, wieszaków na ubrania) a także innych urządzeń wg poleceń Zamawiającego, 8) informowanie Zamawiającego o większych usterkach i potrzebach remontowych, 9) uzupełnianie ubytków płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, 10) likwidacja zacieków, 11) oszczędne gospodarowanie wodą, energią cieplną i elektryczną, 12) ponoszenie odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków, 13) zapewnienie obsługi personalnej, do udostępniania szaletów i nadzoru nad ich użytkowaniem w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby szalety były czynne w dniach od poniedziałku do niedzieli włącznie w podanych niżej godzinach. a) od 15 października do 15 kwietnia w godz. 10:00 – 18:00, b) od 16 kwietnia do 14 października w godz. 08:00 – 20:00. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn.zm.) osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia , to znaczy: utrzymywanie higieny i czystości w szaletach.W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony będzie w każdym czasie do weryfikacji zatrudnienia personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach