Przetargi.pl
Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA

Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA" ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kołłątaja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 722 66 32 , fax. 62 590 32 66
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA"
    ul. Kołłątaja 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 722 66 32, fax. 62 590 32 66
    REGON: 30240594400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.eko7.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy sprzętu i wyposażenia budowanych/modernizowanych Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościach: a). Krotoszyn – na części działki ew. nr 3750/6 (adres : ul. Ceglarska 45), b). Kobylin – na części działki ew. nr 968/3 ( adres : Rzemiechów 23), c). Sulmierzyce – na części działki ew. nr 1717/2 oraz 1702/2, d). Zduny – na części działki ew. nr 2616/2. 2. Zamówienie obejmuje dostawy: - sprzętu do obsługi poszczególnych PSZOK (ciągnik z osprzętem, rębak do gałęzi, kosiarki i kosy do trawy), - kontenerów i pojemników na odpady z oznaczeniami, - mebli i innego wyposażenia pomieszczeń PSZOK, - wyposażenia pomieszczeń magazynowo-warsztatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie: a) Część I: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł), b) Część II: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł), c) Część III: Zamawiający nie określa. d) Część IV: Zamawiający nie określa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKREŚLA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2/. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3/. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ . Uwaga! W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem składa listę podmiotów, należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4/. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 5/. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP – w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załączone do oferty w oryginale. 6/.Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach