Przetargi.pl
Zapewnienie pełnej dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Siewierz poprzez budowę nowoczesnego przedszkola integracyjnego w Siewierzu

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326499471, 6499400 , fax. 326 499 402
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 326499471, 6499400, fax. 326 499 402
    REGON: 53076100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie pełnej dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Siewierz poprzez budowę nowoczesnego przedszkola integracyjnego w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie pełnej dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Siewierz poprzez budowę nowoczesnego przedszkola integracyjnego w Siewierzu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w niniejszej specyfikacji, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr 879.2016 z dnia 19.09.2016r., Decyzji Wójta Gminy Mierzęcice o wyrażeniu zgody na urządzenie dwóch zjazdów publicznych nr GK.720.0062.2016 z dnia 04.04.2016r., Decyzji Wójta Gminy Mierzęcice o Ustaleniu Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego nr GK.6733.0002.2016 z dnia 14.04.2016r., Informacji o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostę Będzińskiego nr WA-Sie.6743.0050.2016.PP z dnia 04.07.2016r. do zgłoszenia budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego, Informacji o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostę Będzińskiego nr WA-Sie.6743.0051.2016.PP z dnia 04.07.2016r. do zgłoszenia budowy przyłącza kanalizacji deszczowej, Decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Siewierz nr GKL.72147.000010.2016 z dnia 20.05.2016r. o wyrażeniu zgody na lokalizację przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w pasie drogowym drogi gminnej, Decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Siewierz nr GKL.72147.000010.1.2016 z dnia 1.06.2016r. o wyrażeniu zgody na lokalizację kanału teletechnicznego w pasie drogowym drogi gminnej i innych dokumentach załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowę jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku nowoczesnego przedszkola z oddziałami integracyjnymi w konstrukcji murowanej i bryle w kształcie litery U. Wewnątrz budynku przewidziano między innymi następujące pomieszczenia: aulę, jadalnię, sale dydaktyczne, bawialnię, salę sensoryczną, salę korekcyjną i rytmiczną, komunikację, sekretariat oraz gabinet dyrekcji, sanitariaty, pomieszczenia techniczne, magazynowe i innych wspólnych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia i urządzeń, b) Roboty budowlane w zakresie: robót ziemnych obejmujących usunięcie humusu, wymianę gruntów, wykonanie nasypu pod budynkiem; robót fundamentowych obejmujących wykonanie konstrukcji fundamentów oraz izolacji i ocieplenia ścian fundamentowych; robót posadzkarskich w tym wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz wierzchnich; robót murowych w zakresie wykonania ścian konstrukcyjnych oraz działowych; robót wykończeniowych w tym tynkarskich oraz malarskich; montażu ścianek działowych w systemie HPL wraz z obudową instalacji płytami G-K; robót montażowych stolarki okiennej oraz drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, robót elewacyjnych; robót ociepleniowych i okładzinowych ścianki attykowej na dachu, wejść do budynku, pomieszczeń technicznych; robót konstrukcyjnych, pokrywczych i opierzeń dachu; montażu fasady aluminiowej, elementów zewnętrznych "kredek"; wykonania opaski żwirowej; robót rozbiórkowych, przygotowawczych, zabezpieczenia placu budowy oraz wycinki drzew, c) Budowę instalacji elektrycznej w tym: przyłącza energetycznego, iluminacji oraz oświetlenia zewnętrznego w technologii led, zasilania bram wjazdowych, kanalizacji teletechnicznej, rozdzielnic, trasy kabli i rur osłonowych, wewnętrznych linii zasilających, instalacji oświetleniowej i gniazd 230 V, instalacji połączeń wyrównawczych, uziemienia i odgromowej, wraz z pomiarami oraz pracami uzupełniającymi, instalacji fotowoltaicznej, ogrzewania odwodnienia dachu, instalacji detekcji metanu, d) Budowę instalacji teletechnicznej w tym: okablowania strukturalnego, monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego, systemu sygnalizacji włamania i napadu, instalacji przyzywowej w sanitariatach dla niepełnosprawnych, instalacji domofonowej, systemu kontroli dostępu, systemu kontroli przebywania i zliczania dzieci, instalacji audiowizualnej, systemu nagłośnienia, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i dodatkowo kierunkowego, e) Budowę instalacji sanitarnych wewnętrznych w tym: instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralami wentylacyjnymi i pełnym wyposażeniem instalacji oraz pracami uzupełniającymi; instalacji wodociągowej w tym instalacji wewnętrznej bytowej, instalacji przeciwpożarowej, hydrantowej, instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej i skroplin; instalacji centralnego odkurzania; kanalizacji deszczowej podciśnieniowej; odwodnienia attyki; wewnętrznej instalacji gazowej; instalacji centralnego ogrzewania w tym: obiegu centralnego ogrzewania bez elementów pętli ogrzewania podłogowego, ogrzewania podłogowego; instalacji ciepła technologicznego składającego się z: obiegu ciepła technologicznego - strona produkcyjna w tym: obiegu ładowania bufora z kotła grzewczego, obiegu ładowania bufora z pompy ciepła, zrzutu nadmiaru ciepła; obiegu ciepła technologicznego - strona odbiorników w tym: obiegu central wentylacyjnych, obiegu wody lodowej klimakonwektorów; obiegu ciepła technologicznego - centrale wentylacyjne; obiegu ładowania zasobnika CWU; obiegu bufora CWU - zasilanie instalacji CWU; obiegu dolnego źródła ciepła w kotłowni; instalacji wody lodowej składającej się z: obiegu wody lodowej - strona odbiorników w tym: obiegu wody lodowej central wentylacyjnych, obiegu wody lodowej klimakonwektorów; obiegu wody lodowej - strona produkcyjna w tym: obiegu wody lodowej - centrale wentylacyjne, obiegu wody lodowej - klimakonwektory; obiegu glikolowego - agregat wody lodowej; freonowego układu chłodzenia; obiegu solarnego wstępnego podgrzewania CWU; obiegu dolnego źródła ciepła w terenie (obieg glikolowy); budowa powyższych instalacji obejmuje budowę rurociągów wraz z montażem armatury i urządzeń, f) Dostawę i montaż wyposażenia kuchni oraz pozostałych pomieszczeń przedszkola, g) Budowę sieci sanitarnej w tym przyłącza wodociągowego wraz z węzłem wodomierzowym; przyłącza kanalizacji deszczowej oraz sieci zewnetrznej kanalizacji deszczowej; przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z podłaczeniem wyjścia kanalizacji sanitarnej z budynku do studni, budowa powyższych sieci obejmuje roboty ziemne, montażowe oraz nawierzchniowe, h) budowę ogrodzenia w tym wykonanie robót ziemnych, fundamentów oraz konstrukcji ogrodzenia, i) roboty drogowe oraz brukarskie w zakresie budowy komunikacji drogowej, wraz z drogą manewrową, pożarową, dojazdami, wjazdami oraz parkingami z wydzielonymi miejscami postojowymi w tym również dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni utwardzonej obejmujących w swoim zakresie roboty ziemne w tym korytowania oraz wykonania podbudów, roboty montażowe krawężników, obrzeży, roboty nawierzchniowe, j) zagospodarowanie terenów zielonych poprzez humusowanie, wykonanie trawników oraz posadzenie drzew oraz krzewów, k) budowę zewnętrznego podgrzewanego placu zabaw o bezpoinowej bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, dedykowanej dla tego rodzaju obiektów przystosowanej do ogrzewania matami elektrycznymi, obejmującą roboty ziemne, nawierzchniowe, budowę ogrodzenia placu wraz z fundamentami i konstrukcją ogrodzenia oraz montażem urządzeń placu zabaw w tym również dostawę i montaż urządzeń przy boisku wielofunkcyjnym, l) budowę boiska wielofunkcyjnego o sportowej, jednolitej, bezspoinowej, elastycznej, syntetycznej nawierzchni poliuretanowej, odpornej na promieniowanie UV oraz warunki atmosferyczne w zakresie wykonania robót ziemnych i nawierzchniowych wraz z montażem urządzeń, m) budowę wiaty śmietnikowej w tym wykonie robót ziemnych, fundamentowych, konstrukcji ścian oraz dachu, robót posadzkowych oraz wyposażeniem wiaty, n) Dostawę i montaż obiektów małej architektury w tym między innymi: ławek stojaków na rowery, koszy na śmieci itp. o) Budowę modułowego, tworzywowego zbiornika retencyjnego. 4. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do: a) Urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, c) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f) Wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, h) Jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, i) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, j) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) Wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, m) Zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. r) Zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. s) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, t) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Pozostałe warunki zlecenia: a) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. b) Należy zachować warunki wynikające z decyzji, uzgodnień i opinii. c) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego, na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. d) Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. e) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia, w tym na płaszczyźnie koordynacji robót związanych z budową sieci energetycznej, kanału technologicznego, odwodnienia, itp. f) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. g) Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty umożliwia się przeprowadzenie wizji w terenie. h) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 6. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 7. Rozwiązania równoważne: a) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją. b) Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. c) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, przelewem na rachunek Wykonawcy. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół odbioru częściowego lub końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. 9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty – Zał. Nr 1 do SIWZ. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 72 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Części XIX SIWZ. 10. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierowników robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane w zakresie robót ziemnych, robót fundamentowych, izolacji i ocieplenia ścian fundamentowych, robót posadzkarskich, robót murowych, robót wykończeniowych w tym tynkarskich oraz malarskich, montażu ścianek działowych, robót montażowych stolarki okiennej oraz drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, robót elewacyjnych, robót ociepleniowych i okładzinowych, robót konstrukcyjnych, pokrywczych i opierzeń dachu; montażu fasady aluminiowej, elementów zewnętrznych "kredek", wykonania opaski żwirowej, robót rozbiórkowych, przygotowawczych, zabezpieczenia placu budowy oraz wycinki drzew, b) montaż i uruchomienie wyposażenia i urządzeń, c) budowa instalacji elektrycznej, d) budowa instalacji teletechnicznej, e) budowa instalacji sanitarnych wewnętrznych, f) budowa sieci sanitarnej, g) budowa ogrodzenia, h) roboty drogowe oraz brukarskie, i) zagospodarowanie terenów zielonych, j) budowa zewnętrznego podgrzewanego placu zabaw, k) budowa boiska wielofunkcyjnego, l) budowa wiaty śmietnikowej, m) budowa modułowego, tworzywowego zbiornika retencyjnego. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 11. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). Polisa (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostanie złożona u Zamawiającego przed zawarciem umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy ważność polisy ubezpieczeniowej wygasa, to nie później niż w ostatnim dniu ważności polisy ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. W przypadku każdorazowej zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako podstawa do rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 12. W myśl art. 29 ust 5 ustawy Pzp przedmiot zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z dokumentacją projektową. 13. Zamawiający pozyskał na realizację przedmiotu zamówienia dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem „wadium”. 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz pok. nr 18 za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach