Przetargi.pl
Termomodernizacja i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kobielicach

GMINA SUSZEC ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SUSZEC
    ul. Lipowa 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    REGON: 276258345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suszec.iap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kobielicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „TERMOMODERNIZACJA I ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOBIELICACH”, zwanego dalej zamówieniem lub przedmiotem zamówienia, dofinansowanego w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4.2 Opis przedmiotu zamówienia:1. W zakres robót objętych ww. przedmiotem zamówienia wchodzi m.in.:• Termomodernizacja istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Kobielicach (zwanego dalej SP w Kobielicach lub budynkiem szkoły) – zakres robót dotyczy docieplenia ścian nadziemia wraz z koniecznymi robotami towarzyszącymi,• Rozbudowa budynku SP w Kobielicach o dwa dodatkowe pełne oddziały przedszkola (główną dydaktyczną część obiektu) wraz z zapleczem sanitarnym oraz infrastrukturą techniczną, w tym:- Utworzenie szatni przeznaczonej wyłącznie dla użytkowników przedszkola,- Budowa łącznika, zapewniającego komunikację pomiędzy nowym budynkiem przedszkola (segmentem dydaktycznym), nową szatnią, a istniejącym budynkiem szkoły,- Wykonanie windy wewnętrznej,• Droga przeciwpożarowa wraz ze zjazdem publicznym na drogę powiatową,• Chodniki i dojścia,• Przyłącze kanalizacji sanitarnej,• Przyłącze wody,• Instalacja kanalizacji deszczowej,• Przyłącze elektroenergetyczne ( wewnętrzna linia zasilania),• Linia kablowa oświetlenia zewnętrznego,• Demontaż urządzeń zabawowych i montaż ich w nowym miejscu,• Wycinka drzew i nasadzenie nowych;Uwaga!• Zamawiający wyłącza z postępowania: wyposażenie w meble i akcesoria szkolne, montaż okien i drzwi zewnętrznych, ocieplenie ścian wewnętrznych budynku szkoły, ocieplenie stropu szkoły, ocieplenie ścian fundamentowych budynku szkoły.• Ofertę należy wycenić zgodnie z zakresem wskazanym w formularzach przedmiaru stanowiących zał. 1.A – 1.C do SWZ!2. Zakres instalacji:- elektrycznych obejmuje: Instalację zasilającą od złącza kablowego dla budynku przedszkola, rozdzielnie elektryczne, wewnętrzne linie zasilające, instalację zasilania gniazd wtyczkowych i urządzeń technologicznych, instalację oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, trasy kablowe dla kabli energetycznych, instalację uziemiającą i połączeń wyrównawczych, instalację ochrony od porażeń, instalację ochrony przepięciowej, instalację odgromową, - teletechnicznych dotyczy robót, w skład których wchodzi: sieć strukturalna, system sygnalizacji włamania i napadu, instalacja monitoringu CCTV, sterowanie oddymianiem,- sanitarnych obejmuje: instalację wody zimnej, ciepłej, cyrkulacyjnej, instalację wody przeciwpożarowej/hydrantowej, instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wentylacji mechanicznej, instalację klimatyzacji, instalację grzewczą, instalację gazu, kotłownię gazową.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 4 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- wymagane minimum: dwie roboty budowlane dotyczące budowy (lub rozbudowy) budynku wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi; każda o wartości min. 3.000.000 zł, w sposób należyty,Budowę należy rozumieć w świetle definicji zawartej w art. 3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) w odniesieniu do budynku (w rozumieniu definicji zawartej w art. 3 pkt. 2 powołanej ustawy).Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość i zakres robót odpowiadających zakresowi warunku - w zał. nr 4 w kol. 2, aby zamawiający mógł dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.Uwaga:1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji.W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót – zał. nr 3 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu).3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.b) DYSPONOWANUJE NIŻEJ WSKAZANYMI OSOBAMI – WYMAGANE MINIMUM:- jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika BUDOWY, posiadająca adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,- jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą wymagane prawem, adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,- jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadająca adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,- jedna osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży drogowej, posiadająca adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej (jeżeli uprawnienia w tej specjalności uprawniają do nadzorowania robót drogowych) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego;UWAGA: Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba kierowała robotami dot. więcej niż jednej branży budowlanej (z wymienionych powyżej), jeżeli posiada dla każdej z tych branż stosowne, wymagane prawem uprawnienia.W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót, musi również posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach